گزارش تصويري تشييع جنازه بابك معصومي

مراسم تشییع پیکر بابک معصومی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز جمعه در محل ورزشگاه شریعتی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.








تسليت AFC به ايران

تسلیت کنفدراسیون فوتبال آسیا به خانواده معصومی و جامعه فوتبال ایران
"ژانگ جیلونگ"، رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا درگذشت بابک معصومی را به خانواده او و جامعه فوتبال ایران تسلیت گفت.

به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، بابک معصومی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران حریف بیماری سرطان خون نشد و روز چهارشنبه در سن 39 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. او از سه سال پیش با سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

ژانگ جیلونگ، رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابراز تاسف از درگذشت بابک معصومی گفت: "از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا و خانواده فوتبال این قاره و از صمیم قلب به خانواده محترم معصومی، دوستان او و جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم".

وی افزود: "درگذشت بابک خبر تلخی برای فوتسالدوستان ایران و آسیا بود. او یکی از عوامل درخشش فوتسال ایران در سال‌های اخیر بود".

به گزارش سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا، بابک معصومی از نسل طلایی فوتسال ایران بود. او متولد 23 تیر 1351 بود و فوتبالش را از باشگاه فتح تهران آغاز کرد. معصومی به خاطر تکنیکی بودنش وارد فوتسال شد و در تیم‌های فتح، پاس تهران و تام ایران خودرو نمایش‌های فوق العاده‌ای داشت و خیلی زود به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد.

معصومی در سال‌های 1999، 2000، 2003، 2004، 2005 و2007  با تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شد و در دو جام جهانی 2000 و 2004  فوتسال حضور داشت.

بابک معصومی سرمربیگری تیم فوتسال پرسپولیس و مدیریت فنی تیم فوتسال استیل آذین را هم برعهده داشته است.





علت فوت معصومي اعلام شد

كاپيتان با سكته از پاي درآمد
بابك معصومي كه سال‌ها با بيماري سرطان خون دست‌وپنجه نرم مي‌كرد، به دليل بيماري مزمن، از ناحيه قلب و مغز آسيب‌پذيرتر شده بود.

                       
 
 در حالي كه بابك معصومي سال‌ها بود با بيماري سرطان خون دست و پنجه نرم مي‌كرد اما او غروب روز گذشته (چهارشنبه)، به گفته برادرش، به دليل سكته مغزي و قلبي دارفاني را وداع گفت.
در اين‌باره دكتر پوركاظمي رئيس فدراسيون پزشكي و ورزشي به خبرنگار فارس گفت: سرطان، عروق مغز و قلب را در دوره درماني ترد و شكننده مي‌كند. در افرادي كه شيمي درماني‌ مي‌شوند، آسيب‌پذيري عروقي افزايش پيدا مي‌كند و با يك فشار خون بالا، لخته سيار در خون و يا بيماري قلبي زمينه‌اي، ممكن است اين لخته وارد قلب شده و زمينه پارگي عروق را ايجاد كند و به سكته قلبي منجر شود. اين لخته بعد مي‌تواند وارد مغز شده و همين كار را انجام دهد و به سكته مغزي نيز بينجامد.
وي ادامه داد: آنهايي كه بيماري مزمني دارند، در عروق قلب و مغز آسيب‌پذيرترند و يك حمله عصبي يا فشار خون كه گاهي از 14 به 20 و يا حتي 25 مي‌رسد، به سكته فرد منجر مي‌شود. من اين ضايعه را به خانواده معصومي تسليت مي‌گويم، متاسفانه هفته گذشته نيز درگذشت علي‌حسين رجبي نخستين قهرمان ورزشي ايران در رقابت‌هاي جهاني پيوند اعضا نيز جامعه ورزش را عزادار كرده بود.

پيكر بابك معصومي فردا در امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده مي‌شود

 پيكر كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال فردا (جمعه) بعد از تشييع، در قطعه ورزشكاران امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده خواهد شد.

                      
 
بابك معصومي كه سال‌ها با بيماري سرطان خون دست‌وپنجه نرم مي‌كرد، غروب روز گذشته (چهارشنبه 19 مرداد) دارفاني را وداع گفت.
به گفته برادر ملي‌پوش سابق فوتسال، پيكر آن مرحوم فردا از سردخانه به منزل انتقال پيدا مي‌كند و از ساعت 9 صبح نيز به ورزشگاه شريعتي كرج منتقل خواهد شد تا آخرين وداع را با دوستدارانش داشته باشد.
رضا معصومي در اين‌باره به فارس گفت: به همت حميد كريمي فرماندار كرج، پيكر بابك در قطعه ورزشكاران امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده خواهد شد.





بابك معصومي درگذشت

بازيكن پيشين تيم ملي فوتسال ايران امروز درگذشت.

بازیکن و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان که توانسته بود سرطان را پشت سربگذارد و به میادین فوتسال برگردد، عصر امروز چهارشنبه به دیار باقی شتافت.

بابک معصومی عصر امروز چهارشنبه به دلیل سکته مغزی دار فانی را وداع گفت. معصومی قبل از این توانسته بود بیماری سرطان خون را پشت سربگذارد و به میادین فوتسال برگردد. او مدیر فنی تیم فوتسال پرسپولیس بود.

  راگا نيوز این مصیبت را به خانواده معصومی و جامعه ورزش تسلیت می گوید.






ششمين ورزشكار ايراني جان باخت

يك بانوي كوهنورد ايراني هنگام بازگشت از سلسله جبال هيماليا جان خود را از دست داد.

«ليلا اسفندياري» كه موفق شده بود قله «گاشربروم 2» از سلسله كوه‌هاي هيماليا در نپال را فتح كند، هنگام بازگشت از اين قله در فاصله كمپ 3 دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

اسفندياري دو سال پيش در صعود به قله «نانگاپاربات» سرپرست تيم اعزامي بود كه در آن صعود سامان نعمتي يكي ديگر از كوهنوردان ايران دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

اسفندياري از اعضاي تيم كوهنوردي «دماوند» است. وي به صورت مستقل اين صعود را انجام داد.

قله‌هاي «گاشربروم» همان قله‌هايي هستند كه مرحوم «محمد اوراز» جان خود را در آن از دست داد. مرحوم اوراز در «گاشربروم 1» جان به جان آفرين تسليم كرد.

كاوه كاشفي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس عنوان كرد: بر اساس اطلاعات كوهنوردان ايراني حاضر در كمپ 3 گاشربروم2، ساعت يك بعد از ظهر روز گذشته (جمعه) ليلا اسفندياري به همراه سه كوهنورد ايراني و چند كوهنورد خارجي در دومين تلاش خود در يك ماه گذشته براي صعود به قله گاشربروم 2 به ارتفاع 8035 متري در منطقه قراقروم پاكستان، موفق به صعود شد.
وي افزود: اسفندياري دقايقي پس از صعود در حين بازگشت، روي شيب يخي زير قله دچار حادثه شده و مسافتي نزديك به 800 متر را سقوط مي‌كند و در ارتفاع 7200متري خارج از مسير متوقف مي‌شود.
كاشفي با اشاره به سلامت سه كوهنورد ايراني ديگر تصريح كرد: عظيم قيچي ساز از آذربايجان شرقي، محمود هاشمي از تهران و حسين مقدم از زنجان كه روز گذشته به همراه اسفندياري موفق به صعود شدند، به همراه ساير كوهنوردان حاضر در كمپ 3 در حال حركت به سمت كمپ‌هاي پايين‌تر هستند.
وي در خصوص امكان پايين آوردن جسد ليلا اسفندياري گفت: انجام اين كار در ارتفاع بالاي 7000متري دشواري‌هاي خاص خود را دارد، با اين حال تا زمان بررسي كامل همه جوانب كار، نمي‌توان در اين خصوص اظهار نظر دقيقي داشت.
اسفندياري، هفته اول تير ماه براي صعود به 2 قله گاشريروم يك و 2 به شكل مستقل راهي پاكستان شد.
وي روز گذشته (31 تير) به قله گاشربروم 2 صعود كرد، اما در حين بازگشت جان خود را از دست داد. به گزارش خبرگزاري فارس، ليلا اسفندياري بعد از ظهر روز گذشته (جمعه)، دقايقي پس از صعود به قله 8035 متري گاشربروم2، روي شيب يخي زير قله دچار حادثه شده و تا ارتفاع 7200متري سقوط كرده و جان باخت.
خانواده اسفندياري امروز (شنبه) در بيانيه‌اي كه در زير آمده است خواهان باقي ماندن پيكر دخترشان در ارتفاعات اين قله شدند:
"گسترش مرزهاي محدود توانايي، مقابله با محروميت‌هاي قراردادي و اثبات شايستگي‌هاي زنان، آرمان‌هايي بودند كه ليلا پرداختن به آنها را در كوهنوردي يافته بود و چه خوش درخشيد و توانمند بود در مجال كوتاهي كه براي زيستن داشت.
او تمامي فرصت‌ها و اندوخته ي زندگي اش را صرف كوهنوردي كرد و سرانجام در جايي آرام گرفت كه آرزويش را داشت.
ما، خانواده اسفندياري با دلي آكنده از اندوه، به تصميم ليلا در انتخابش احترام مي گذاريم و بر اساس خواسته ي خودش، پيكر پاكش را در همان نقطه‌اي كه هست به كوه‌هاي بلند، پاك و پر برف گاشربروم مي‌سپاريم. جايي كه تا ابد چشم انداز زيباي كوهستان قراقروم را براي او به منظر خواهد داشت.
سخت زيست و زيبا رفت. "

مرحوم «ليلا اسفندياري» ششمين ورزشكار ايران است كه طي يك هفته گذشته جان خود را از دست داده است. پيش از اين «روح الله داداشي» (قويترين مرد ايران) ، «زهرا فرجي» (عضو تيم ملي قايقراني)، «رضا كريم پور» (عضو تيم تيراندازي)، «علي رضايي» (رييس هيات واليبال استان كرمان)، «صادق شيخ زاده» (قهرمان پرس سينه) در اتفاقهاي مختلف جان خود را از دست داده بودند






گزارش تخلف
بعدی