علت فوت معصومي اعلام شد

كاپيتان با سكته از پاي درآمد
بابك معصومي كه سال‌ها با بيماري سرطان خون دست‌وپنجه نرم مي‌كرد، به دليل بيماري مزمن، از ناحيه قلب و مغز آسيب‌پذيرتر شده بود.

                       
 
 در حالي كه بابك معصومي سال‌ها بود با بيماري سرطان خون دست و پنجه نرم مي‌كرد اما او غروب روز گذشته (چهارشنبه)، به گفته برادرش، به دليل سكته مغزي و قلبي دارفاني را وداع گفت.
در اين‌باره دكتر پوركاظمي رئيس فدراسيون پزشكي و ورزشي به خبرنگار فارس گفت: سرطان، عروق مغز و قلب را در دوره درماني ترد و شكننده مي‌كند. در افرادي كه شيمي درماني‌ مي‌شوند، آسيب‌پذيري عروقي افزايش پيدا مي‌كند و با يك فشار خون بالا، لخته سيار در خون و يا بيماري قلبي زمينه‌اي، ممكن است اين لخته وارد قلب شده و زمينه پارگي عروق را ايجاد كند و به سكته قلبي منجر شود. اين لخته بعد مي‌تواند وارد مغز شده و همين كار را انجام دهد و به سكته مغزي نيز بينجامد.
وي ادامه داد: آنهايي كه بيماري مزمني دارند، در عروق قلب و مغز آسيب‌پذيرترند و يك حمله عصبي يا فشار خون كه گاهي از 14 به 20 و يا حتي 25 مي‌رسد، به سكته فرد منجر مي‌شود. من اين ضايعه را به خانواده معصومي تسليت مي‌گويم، متاسفانه هفته گذشته نيز درگذشت علي‌حسين رجبي نخستين قهرمان ورزشي ايران در رقابت‌هاي جهاني پيوند اعضا نيز جامعه ورزش را عزادار كرده بود.

پيكر بابك معصومي فردا در امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده مي‌شود

 پيكر كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال فردا (جمعه) بعد از تشييع، در قطعه ورزشكاران امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده خواهد شد.

                      
 
بابك معصومي كه سال‌ها با بيماري سرطان خون دست‌وپنجه نرم مي‌كرد، غروب روز گذشته (چهارشنبه 19 مرداد) دارفاني را وداع گفت.
به گفته برادر ملي‌پوش سابق فوتسال، پيكر آن مرحوم فردا از سردخانه به منزل انتقال پيدا مي‌كند و از ساعت 9 صبح نيز به ورزشگاه شريعتي كرج منتقل خواهد شد تا آخرين وداع را با دوستدارانش داشته باشد.
رضا معصومي در اين‌باره به فارس گفت: به همت حميد كريمي فرماندار كرج، پيكر بابك در قطعه ورزشكاران امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده خواهد شد.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی