تسليت AFC به ايران

تسلیت کنفدراسیون فوتبال آسیا به خانواده معصومی و جامعه فوتبال ایران
"ژانگ جیلونگ"، رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا درگذشت بابک معصومی را به خانواده او و جامعه فوتبال ایران تسلیت گفت.

به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، بابک معصومی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران حریف بیماری سرطان خون نشد و روز چهارشنبه در سن 39 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. او از سه سال پیش با سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

ژانگ جیلونگ، رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابراز تاسف از درگذشت بابک معصومی گفت: "از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا و خانواده فوتبال این قاره و از صمیم قلب به خانواده محترم معصومی، دوستان او و جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم".

وی افزود: "درگذشت بابک خبر تلخی برای فوتسالدوستان ایران و آسیا بود. او یکی از عوامل درخشش فوتسال ایران در سال‌های اخیر بود".

به گزارش سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا، بابک معصومی از نسل طلایی فوتسال ایران بود. او متولد 23 تیر 1351 بود و فوتبالش را از باشگاه فتح تهران آغاز کرد. معصومی به خاطر تکنیکی بودنش وارد فوتسال شد و در تیم‌های فتح، پاس تهران و تام ایران خودرو نمایش‌های فوق العاده‌ای داشت و خیلی زود به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد.

معصومی در سال‌های 1999، 2000، 2003، 2004، 2005 و2007  با تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شد و در دو جام جهانی 2000 و 2004  فوتسال حضور داشت.

بابک معصومی سرمربیگری تیم فوتسال پرسپولیس و مدیریت فنی تیم فوتسال استیل آذین را هم برعهده داشته است.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی