پرسپوليس به استقلال باخت

تيم فوتبال پرسپوليس دربي 70 را هم با علي دايي به استقلال واگذار كرد.

               

هفته بيست و هشتم ليگ برتر با ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال از ساعت 17:05 و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد كه اين بازي با نتيجه يك بر صفر به سود استقلال خاتمه يافت.

در دقيقه 11 ضربه ايستگاهي فشنگچي را محمدي دروازه‌بان استقلال دفع كرد.

در 15 دقيقه اول مسابقه پرسپوليس حملات بيشتري را بر روي دروازه استقلال انجام داد.

    


در ادامه بازي آرام و كند دنبال شد. توپ بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود و دو تيم موقعيت گلي بر روي دروازه‌ها نداشتند.

در دقيقه 31 بازيكنان پرسپوليس توپ را چند مرتبه بر روي دروازه استقلال ارسال كردند و در نهايت شوت بادامكي با برخورد به مدافعين استقلال راهي كرنر شد.
تا دقيقه 31 پرسپوليس صاحب دو موقعيت خطرناك شد و استقلال موقعيتي نداشت.

در دقيقه 37 سانتر آشوبي روي دروازه پرسپوليس با ضربه سر هوار ملا محمد توام شد و استقلال يك كرنر به دست آورد.يك دقيقه بعد آرش برهاني در محوطه جريمه پرسپوليس دومين كرنر تيمش را به دست آورد.

در دقيقه 41 ضربه ايستگاهي ايمان مبعلي را رحمان احمدي؛ دروازه‌بان پرسپوليس دفع كرد.

در دقيقه 43 مهدي امير آبادي توپ را از جناح چپ سانتر كرد و آرش برهاني با ضربه سر گل اول اين بازي سرد را به ثمر رساند.

در دقيقه 45+1 پرسپوليس پشت محوطه جريمه استقلال صاحب يك ضربه ايستگاهي شد كه ضربه زارع با اختلاف كمي از كنار دروازه به اوت رفت.

در دقيقه 48 غلامرضا رضايي دروازه‌بان استقلال را هم دريبل كرد اما دو متر جلوتر در محوطه جريمه نتوانست درواز‌ه بدون دروازه‌بان استقلال را باز كند.

در دقيقه 57 هادي نوروزي براي پرسپوليس گلزني كرد كه اين گل در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد.

در دقيقه 59 شوت غلامرضا رضايي از داخل محوطه جريمه با اختلاف كمي به اوت رفت. اين پنجمين موقعيت گلزني پرسپوليس در اين ديدار بود. استقلال تا اين دقيقه فقط يك موقعيت گلزني داشت كه در نيمه اول آرش برهاني آن را به گل تبديل كرد.

در دقيقه 64 شوت كم اثر فرهاد مجيدي را رحمان احمدي دروازه‌بان پرسپوليس به راحتي مهار كرد.

در دقيقه 65 ضربه فشنگچي را محمد محمدي دروازه‌بان استقلال به كرنر فرستاد كه ضربه كرنر را فشنگچي بد زد و استقلال صاحب يك ضد حمله شد.

در دقيقه 72 غلامرضا رضايي پابه توپ وارد محوطه جريمه استقلال شد و با تكل محمد محمدي سرنگون شد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت. بازيكنان پرسپوليس و علي دايي به شدت در اين صحنه به داور معترض بودند. تصاوير تلويزيوني هم نشان مي‌داد اين صحنه پنالتي بود.

در دقيقه 77 بازيكنان پرسپوليس روي فرهاد مجيدي مرتكب خطا شدند اما محسن تركي اعتقادي هم به اين خطا نداشت.در اين دقايق تركي قضاوت خوبي را به نمايش نگذاشت.

در دقيقه 83 شوت وحيد هاشميان از داخل محوطه جريمه با اختلاف كمي از روي تيرك افقي به اوت رفت.

در دقيقه 85 اشپتيم آرفي از داخل محوطه شش قدم استقلال توپ را به بيرون زد.اين هفتمين موقعيت گل پرسپوليس در اين مسابقه بود كه بازيكنان از دست دادند.

به اين ترتيب استقلال با تك موقعيت گل خود در اين مسابقه يك بر صفر پرسپوليس را شكست داد تا براي اولين مرتبه در تاريخ دربي يك تيم دو ديدار را پشت سرهم يك بر صفر پبروز شود.
اكنون استقلال52 امتيازي شد و همچنان سوم است و پرسپوليس 44 امتيازي همچنان در رده پنجم جدول باقي‌ ماند.




محسن تركي داور مسابقه در دقيقه 10 به امير حسين صادقي و در دقيقه 70 مهدي اميرآبادي از استقلال و در دقيقه 57 به حسين بادامكي از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.
بهتاش فريبا؛ مربي استقلال در دقيقه 83 از روي نيمكت اين تيم اخراج شد.

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، حميد علي عسگر، سامان آقازماني، حسين بادامكي، مازيار زارع، محمد نوري( از دقيقه 74 وحيد هاشميان)، هادي نوروزي، غلامرضا رضايي و امير حسين فشنگچي( از دقيقه 85 شپتيم آرفي)
سرمربي: علي دايي

تركيب استقلال:
محمد محمدي، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقي، پژمان منتظري، مهدي اميرآبادي، فرزاد آشوبي، كيانوش رحمتي، ايمان مبعلي، هوار ملا محمد( از دقيقه 67 اسماعيل شريفات)، فرهاد مجيدي( از دقيقه 87 هادي شكوري)، آرش برهاني( از دقيقه 84 سيد مهدي سيدصالحي)
سرمربي: پرويز مظلومي





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی