علي مرادي دبير كل شد / رضازاده راي نياورد

رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری ایران در انتخابات امروز کنفدراسیون وزنه برداری آسیا که در ازبکستان برگزار شد با کسب اکثریت آراء به عنوان دبیر کل چهار سال آینده این کنفدراسیون انتخاب شد و حسین رضازاده از دور انتخابات نایب رئیسی کنار رفت. مجمع انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ظهر امروز پنجشنبه در هتل تاشکند ازبکستان برگزار شد که علی مرادی رئیس پیشین فدراسیون وزنه براری ایران که سابقه دبیرکلی وزنه برداری آسیا را نیز در کارنامه اش داشت با کسب 31 رای از 39 رای به عنوان دبیر کل چهار سال آینده این کنفدراسیون انتخاب شد.

به این ترتیب با انتخاب علی مرادی به عنوان دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و از آنجا که از هر کشور تنها یک نماینده می تواند برای انتخابات هیئت رئیسه نامزد شود، حسین رضازاده از حضور در انتخابات نایب رئیسی کناره گیری کرد.

در ادامه مراسم انتخاب اعضای کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، محمد یوسف المناء که به عنوان رئیس فدراسیون قطر فعالیت می کند با کسب تمامی آرا به عنوان رئیس چهار سال آینده کنفدراسیون وزنه برداری آسیا انتخاب شد.

در بخش انتخابات کمیته فنی دارب ریاحی از کشورمان که قبلا عضو این کمیته بود نتوانست آراء لازم را کسب کند و این سمت را از دست داد. اما اصغر شهابی توانست ریاست کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا را مجددا برای خود حفظ کند. ضمن اینکه در این کمیته دکتر باقری نیز عضو شد. همچنین دکتر مصطفی حکمت پور نیز به عنوان عضو کمیته تحقیقات و پژوهش کنفدراسیون انتخاب شد.

در انتخابات امروز 26 نامزد برای کمیته فنی، 18 نامزد برای کمیته تحقیقات و پژوهش، 9 نامزد برای کمیته پزشکی و 7 نامزد برای حسابرسی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا رقابت کردند که در نهایت از کشورمان علی مرادی دبیرکل شد، شهابی و باقری عضو کمیته پزشکی شدند و حکمت پور به عضویت کمیته تحقیقات و پژوهش درآمد.

علي مرادي پس از انتخاب مجدد به عنوان دبير كل كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا گفت: من تلاشم را كردم تا حسين رضازاده هم عضو هيئت رييسه شود، اما كشورهاي آسيايي قبول نكردند.

علي مرادي پس از انتخابات كنفدراسيون وزنه‌برداري در تاشكند اظهار كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه نام ايران در بالاترين سطح مديريتي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا باقي ماند و يك ايراني مسووليت اجرايي وزنه‌برداري آسيا را برعهده گرفت. اين موفقيت با دعاي خير مردم به دست آمد و اين تحفه ناچيزي در پيشگاه خانواده معظم شهدا خواهد بود.

وي در مورد اين‌كه چرا رضازاده نتوانست در انتخابات كنفدراسيون شركت كند، ادامه داد: يكي از بحث‌هاي اين مجمع اين بود كه آيين‌نامه كنفدراسيون را عوض كنيم، من هم اين موضوع را كه از يك كشور بيشتر از يك نفر بتواند در انتخابات هيئت رييسه شركت كند، را مطرح كردم تا شايد فرصتي باشد كه رضازاده هم در انتخابات شركت كند، اما متاسفانه اين مساله مورد قبول كشورهاي آسيايي قرار نگرفت و رضازاده نتوانست در انتخابات براي نايب رييسي شركت كند. با اين حال به نظر من او سرمايه‌ي بزرگي براي ورزش و وزنه‌برداري ايران است و بايد در عرصه‌هاي ديگر بين‌المللي براي حفظ نام ايران از او حمايت كنيم. من به شخصه تلاشم را خواهم كرد تا رضازاده بتواند در انتخابات فدراسيون جهاني وزنه‌برداري كه در سال 2013 برگزار مي‌شود، شانسي براي انتخاب شدن داشته باشند. من و ساير كشور‌هاي آسيايي مي‌توانيم از او در انتخابات فدراسيون جهاني حمايت كنيم.

علي مرادي در مورد برنامه‌هاي آتي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا گفت: به هرحال ما از همين تاشكند قرار است برنامه‌ريزي را براي وزنه‌برداري آسيا شروع كنيم. ما از اين پس برنامه‌هاي جدي‌تري براي پيشرفت وزنه‌برداري آسيا خواهيم داشت و اميدوارم كه بتوانيم باعث رشد بيشتر اين رشته در آسيا باشيم.

در ادامه انتخابات كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا دكتر اصغر شهابي از ايران بار ديگر به عنوان رئيس كميته پزشكي اين كنفدراسيون برگزيده شد. همچنين دكتر باقري نيز به عنوان ديگر نماينده ايراني عضو همين كميته شد.

دكتر مصطفي حكمت‌پور از پيشكسوتان وزنه‌برداري ايران نيز با راي اعتماد اعضاي مجمع به عضويت كميته‌ي تحقيقات و پژوهش درآمد.

بدين ترتيب براي دومين بار مسووليت‌هاي اصلي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا در اختيار مسلمانان قرار گرفت

رئيس فدراسيون وزنه برداري انتخاب علي مرادي به عنوان دبير کل کنفدراسيون وزنه برداري آسيا را به وي تبريک گفت.

 حسين رضازاده که براي حضور در انتخابات کنفدراسيون وزنه برداري آسيا به تاشکند رفته بود، لحظاتي پس از پايان اين انتخابات به روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري گفت: « با انتخاب علي مرادي به عنوان دبيرکل، بنده شانس حضور در انتخابات را از دست دادم، اما بايد اعتراف کنم از صميم قلب خوشحالم که يک ايراني توانست در سطح بالايي از مديريت كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا راي بياورد. ما هدفي غير از اين نداشتيم و به همين منظور هم با راي خود از علي مرادي در انتخابات کنفدراسيون وزنه برداري آسيا حمايت کرديم تا او همچون دوره گذشته در پست دبيرکلي کنفدراسيون وزنه برداري آسيا باقي بماند. من اين موفقيت بزرگ را به او و ديگر نمايندگان کشورمان که در پست هاي مختلف کنفدراسيون وزنه برداري آسيا صاحب کرسي شدند تبريک مي گويم و آرزو مي کنم با حضور و حمايت هاي اين عزيزان وزنه برداري ايران با سرعتي بيشتر قبل، پله هاي ترقي را طي کند.»

در پايان انتخابات کنفدراسيون وزنه برداري آسيا در تاشکند ازبکستان، از کشورمان علي مرادي به عنوان دبيرکل، دکتر مصطفي حكمت پور به عنوان عضو کميته تحقيقات و پژوهش و دکتر داود باقري و دکتر اصغر شهابي به عنوان اعضاي کميته پزشکي کنفدراسيون وزنه برداري آسيا انتخاب شدند.

علي مرادي پس از انتخاب مجدد به عنوان دبير كل كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا گفت: من تلاشم را كردم تا حسين رضازاده هم عضو هيات رييسه شود، اما كشورهاي آسيايي قبول نكردند.

علي مرادي پس از انتخابات كنفدراسيون وزنه‌برداري در تاشكند  اظهار كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه نام ايران در بالاترين سطح مديريتي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا باقي ماند و يك ايراني مسووليت اجرايي وزنه‌برداري آسيا را برعهده گرفت. اين موفقيت با دعاي خير مردم به دست آمد و اين تحفه ناچيزي در پيشگاه خانواده معظم شهدا خواهد بود.

وي در مورد اين‌كه چرا رضازاده نتوانست در انتخابات كنفدراسيون شركت كند، ادامه داد: يكي از بحث‌هاي اين مجمع اين بود كه آيين‌نامه كنفدراسيون را عوض كنيم، من هم اين موضوع را كه از يك كشور بيشتر از يك نفر بتواند در انتخابات هيات رييسه شركت كند، را مطرح كردم تا شايد فرصتي باشد كه رضازاده هم در انتخابات شركت كند، اما متاسفانه اين مساله مورد قبول كشورهاي آسيايي قرار نگرفت و رضازاده نتوانست در انتخابات براي نايب رييسي شركت كند. با اين حال به نظر من او سرمايه‌ي بزرگي براي ورزش و وزنه‌برداري ايران است و بايد در عرصه‌هاي ديگر بين‌المللي براي حفظ نام ايران از او حمايت كنيم. من به شخصه تلاشم را خواهم كرد تا رضازاده بتواند در انتخابات فدراسيون جهاني وزنه‌برداري كه در سال 2013 برگزار مي‌شود، شانسي براي انتخاب شدن داشته باشند. من و ساير كشور‌هاي آسيايي مي‌توانيم از او در انتخابات فدراسيون جهاني حمايت كنيم.

علي مرادي در مورد برنامه‌هاي آتي كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا گفت: به هرحال ما از همين تاشكند قرار است برنامه‌ريزي را براي وزنه‌برداري آسيا شروع كنيم. ما از اين پس برنامه‌هاي جدي‌تري براي پيشرفت وزنه‌برداري آسيا خواهيم داشت و اميدوارم كه بتوانيم باعث رشد بيشتر اين رشته در آسيا باشيم.







نظرات:




گزارش تخلف
بعدی