وحید هاشمیان به پرسپولیس پیوست

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال هامبورگ، بوخوم، بایرن مونیخ و هانوفر ظهر امروز پنجشنبه با عقد قراردادی شش ماهه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
وحید هاشمیان که روز سه شنبه با حبیب کاشانی برای پیوستن به تیم پرسپولیس به توافقات نهایی دست پیدا کرده بود، امروز پنجشنبه پس از دیدار با سرپرست باشگاه پرسپولیس قراردادش را با تیم فوتبال این باشگاه امضا کرد.

وحید هاشمیان به همراه نماینده باشگاه پرسپولیس ظهر امروز پنجشنبه با حضور در محل هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با تیم سرخپوش تهرانی تا پایان لیگ دهم به ثبت رساند. هاشمیان در فهرست پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار دارد.

وحید هاشمیان که از تیم فوتبال پاس تهران به تیم هامبورگ آلمان پیوسته بود در سالهای حضورش در فوتبال این کشور برای تیم های بوخوم، بایرن مونیخ و هانوفر بازی کرده است. وی در ابتدای فصل جاری رقابتهای بوندس لیگا به همکاری اش با هانوفر پایان داد.

وحيد هاشميان گفت: پرسپوليس در اين فصل اين پتانسيل را دارد كه مقام‌هاي خوبي بگيرد .

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيوستن به اين تيم اظهار كرد: خيلي خوشحالم كه بعد از چندين سال به ايران برگشتم و مي توانم در يك تيم بزرگ و تاريخي بازي كنم، اميدوارم بتوانم به پرسپوليس كمك كنم.

هاشميان در پاسخ به اين سوال كه چرا پرسپوليس را انتخاب كرديد؟ گفت: به هر حال پرسپوليس يك تيم بزرگ و پرطرفدار است كه البته در تهران هم بازي مي‌كند و پتانسيل اين را دارد كه در اين فصل مقام‌هاي خوبي كسب كند.

وي همچنين در مورد پيشنهاداتي كه پيش از پيوستن به پرسپوليس داشت، گفت: اول فصل از تيم‌هايي از استراليا و چين پيشنهاد داشتم ، اما براي من تعويض كشور و بازي در يك ليگ ديگر سخت بود و مي‌خواستم يا در آلمان و يا در يكي از تيم‌هاي خوب تهران بازي كنم ، به همين دليل پرسپوليس را انتخاب كردم.

هاشميان در رابطه با وضعيت آمادگي‌اش گفت: فعلا از لحاظ بدني 100 درصد آماده نيستم ، اما از يك ماه آينده مي توانم با آمادگي كامل براي پرسپوليس به ميدان بروم .

مهاجم سابق بايرن مونيخ در مورد جزئيات قرار دادش با پرسپوليس نيز ، گفت: قرار داد من شش ماهه است. خودم علاقه داشتم ببينم كه مي توانم شش ماه در ايران باشم و به وضعيت عادت كنم يا خير؟ ، انشاءاله خودم را با شرايط وفق مي‌دهم و اگر شرايط خوب بود، در فصل بعد هم براي پرسپوليس به ميدان خواهم رفت.

هاشميان در پاسخ به اين سوال كه از چه زماني در تمرينات پرسپوليس حاضر مي‌شوي؟ گفت: از همين امروز به تمرينات پرسپوليس مي‌روم.

وی در ادامه گفت:با توجه به شرايطي كه براي من پيش آمده اين انتقال به نظر من ضرب‌العجل انجام شد من مثل هميشه ابتدا در ديدار دوستانه‌اي پس از حضورم در ايران با كاشاني شركت كردم و حرف‌هاي مختلفي را با او زدم.
وي افزود: پس از اين ديدار دوستانه روز گذشته حبيب كاشاني با من تماس گرفت و اعلام كرد دايي راضي است تا من قرمز پوش شوم البته صحبت‌هاي خوبي هم با علي دايي در اين باره داشتم.
وي ادامه داد: اميدوار هستم كه بتوانم به پرسپوليس كمك كنم من صبح امروز قرار بود به آلمان بروم كه پس از اينكه اين اتفاق افتاد پروازم را كنسل كردم تا با پرسپوليس رسما عقد قرارداد نمايم.
هاشميان همچنين در جواب سؤالي كه هدف اصلي شما براي پرسپوليسي شدن چيست يادآور شد: مي‌خواهم واقعا به پرسپوليس كمك كنم اين تيم واقعا شناخته شده است و هواداران بسيار خوبي دارد مسائل مادي به هيچ عنوان نقشي نداشت و فقط هدفم كمك به اين تيم بود.
وي در پايان در جواب سؤالي كه آيا فكر مي‌كرديد يك روز پرسپوليسي شويد نيز گفت: با توجه به اتفاقاتي كه برايم افتاده بود امكان مي‌دادم كه فوتبالم را در ايران ادامه دهم اما دقيقه 90 همه چيز دست به دست هم داد تا در خدمت پرسپوليس باشم اميدوارم به اين تيم و هوادارانش كمك كنم.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی