پاس گل مورالس به احمدی نژاد ! به همراه تصاویر


دیروز در زمين فوتبال دانشگده افسري امام علي‌(ع) در فوتبالي نمادين، تيم مشترك احمدي‌نژاد و مورالس توانست رقيب خود كه لژيونرهاي فوتبال را در خود جاي داده بود شكست دهد.
بازي دوستانه فوتبال محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان و اوو مورالس رئيس جمهور بوليوي عصر امروز سه‌شنبه در سالن سرپوشيده شهداي دانشگاه امام علي (ع) با حضور تعدادي از بازيكنان تيم ملي برگزار شد.

 بر پايه اين گزارش، احمدي‌نژاد و مورالس و چند تن از بازيكنان تيم ملي در يك تيم با لباس‌هاي سفيد و خردبين سرپرست تيم پرسپوليس نيز با تعدادي از بازيكنان تيم ملي با لباس‌هاي قرمزرنگ در تيم مقابل بودند.

در اين بازي دوستانه كه 12 دقيقه به طول انجاميد، احمدي‌نژاد و مورالس هر كدام در طول بازي و در ضربات پنالتي موفق شدند كه براي تيم‌شان 2 گل به ثمر برساندند.

بازي دوستانه تيم سفيد و قرمز پس از گذشت 12 دقيقه به نتيجه تساوي 4 بر 4 رسيد كه در ادامه بازي در ضربات پنالتي تيم سفيد كه احمدي‌نژاد و مورالس در آن حضور داشتند توانست مقابل تيم قرمز با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي برسد.

يكي از اتفاقات جالب اين بازي، پاس احمدي‌نژادبه مورالس بود كه او نتوانست اين پاس را به گل تبديل كند و در نتيجه توپ به كرنر رفت و زماني كه مورالس توپ را از كرنل به احمدي نژاد پاس داد، وي موفق شد پاس مورالس را به گل تبديل كند.

اين در حالي بود كه تيم مورالس و احمدي‌نژاد از رقيب 2 گل دريافت كرده بود و اين گل احمدي‌نژاد با پاس مورالس روحيه دوباره به تيم سفيد بخشيد.

در ادامه اين بازي نيز مورالس در دقيقه هفتم توانست گلي را به ثمر برساند.

جباري يكي از بازيكنان تيم قرمز با ديريبل احمدي نژاد به عنوان آخرين مدافع تيم سفيد توپش را به گل تبديل كرد كه حركت حرفه‌اي و زيباي او موجب تشويقش از سوي احمدي‌نژاد شد.

گزارش خبرنگار فارس حاكيست احمدي‌نژاد در دقيقه 8 بازي تعويض شد و جاي خود را به بازيكن ديگري داد كه پس از اين تعويض، مورالس توانست پاس گل تساوي را به فرهاد مجيدي بدهد.

زماني كه احمدي‌نژاد به عنوان آخرين بازيكن تيم سفيد پوش كه براي زدن ضربه پنالتي پشت توپ قرار گرفت با تشويق تماشاگران كه همه از دانشجويان دانشگاه افسري امام علي (ع) بودند، قرار گرفت كه شعار " دكتر بزن توگل " سر مي‌دادند.

در جريان بازي هربار كه توپ به دست احمدي‌نژاد مي‌افتاد با تشويق تماشاگران مواجه مي‌شد كه او نيز با تكان دادن دست خود به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ مي‌داد.

پس از پايان بازي، احمدي‌نژاد و مورالس كه تيم‌شان توانسته بود اين بازي نمادين را در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 ببرد زمين بازي را دور زده و به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

كريم باقري، فرهاد مجيدي، رضا جباري، غلامرضا رضايي، وحيد طالبلو و نوري از جمله بازيكنان حاضر در اين بازي بودند.









نظرات:




گزارش تخلف
بعدی