متن استعفای صفایی فراهانی

محسن صفايي فراهاني در نامه‌اي به محمد بن همام رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC)

از عضويت در کميته‌هاي اجرايي و مسابقات استعفا كرد.

به گزارش ايسنا، در نامه‌ي صفايي فراهاني به بن همام آمده است:

آقاي رييس

اميدوارم که سلامت و سعادتمند باشيد.

من از شنيدن اخبار پيشرفت‌هاي فوتبال آسيا که هر از چندي از آنها با خبر مي‌شوم بسيار خوشحال و مسرور شده و مطمئنم که اين موفقيت‌ها در سايه رهبري جنابعالي و نتيجه تلاش مستمر همکاران‌مان در کميته اجرايي AFC است. لذا اين فرصت را مغتنم شمرده و اين موفقيت‌ها را به شما و تمامي اعضاي محترم کميته اجرايي (EXCO) تبريک مي‌گويم.

همچنين بدينوسيله و يک بار ديگر، مايلم که مراتب سپاسگزاري خود را تقديم كنم به تمامي روساي فدراسيون‌هاي ملي عضو AFC، که با راي خود براي عضويت در کميته اجرايي AFC در سه نوبت در سال‌هاي 1998، 2002 و 2007 اطمينان و پشتيباني خود را به من مبذول داشتند و اين حسن اطمينان، قطعا افتخار بزرگي براي من بوده است.

علي ايحال فرصت و امکان براي حضور در جلسات کميته اجرايي و کميته مسابقات را از دست داده‌ام، لذا بدينوسيله استعفاي خود از اين عضويت را تقديم كرده و يک بارديگر نيز از جنابعالي، اعضاي کميته اجرايي و کليه کارکنان AFC به دليل حسن اعتمادتان تشکر مي‌کنم. همچنين موجب مزيد امتنان است که اين استعفا را پذيرفته و آن را در اولين جلسه آتي EXCO مطرح كنيد.

در پايان آرزومندم که موفقيت‌هاي بيشتر فوتبال آسيا در صحنه هاي جهاني را در نتيجه تلاش روزافزون تمامي اعضا محترم کميته اجرايي AFC شاهد باشيم.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی