اخبار و حواشی فوتبال استقلال و پرسپولیس 3

با ديدن هواداران پرسپوليس توان راه رفتن نداشتم
زارع: در دربي 69 شانس يار استقلال بود
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ در دربي 69 استقلال با خوش شانسي به پيروزي رسيد
مازيار زارع پس از شكست يك بر صفر پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: قبول دارم كه در نيمه اول بازي استقلال بازي بهتري را انجام داد، اما در نيمه دوم پرسپوليس خيلي خوب بازي كرد و حتي يك فرصت هم به حريف نداد.
وي افزود:‌ ما در نيمه اول با ضربه محمد نوري به گل رسيديم كه داور آن را مردود اعلام كرد و در نيمه دوم نيز بي‌دقت بوديم اما در مجموع استقلال با خوش‌شاسي به پيروزي رسيد.
زارع افزود: پس از شكست پرسپوليس وقتي هوادارانمان را ديديم، توان خروج از ميدان مسابقه را نداشته و احساس شرمندگي نسبت به آنها داشتم. هرچند استقلالي‌ها خودشان باور نمي‌كردند كه پرسپوليس را شكست بدهند.

/حاشيه دربي 69/
جلسه 40 دقيقه كاشاني و دايي با بازيكنان در رخكتن آزادي

 بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از شكست در دربي 69 در رختكن با اعضاي كادر فني و سرپرست باشگاه جلسه ويژه اي برگزار كردند.

                  
تيم فوتبال پرسپوليس در دربي 69 مقابل تيم استقلال با نتيجه يك بر صفر شكست خورد. در پايان مسابقه به دستور علي دايي و حبيب كاشاني جلسه ويژه اي در رختكن سرخ شان برگزار شد. دايي و كاشاني بيش از 40 دقيقه براي بازيكنان صحبت كردند.قبل از شروع اين جلسه همه افراد متفرقه از رختكن پرسپوليس به بيرون هدايت شدند.

*پدر داوود جورابلو، يكي از ليدرهاي استقلال كه به اثر سانحه رانندگي درگذشت، در پايان مسابقه و بعد از پيروزي استقلال در دربي 69 به رختكن آبي ها رفت و مورد تقدير مسئولان باشگاه قرار گرفت.
بازيكنان، كادر فني و مسئولان باشگاه استقلال در رختكن استقلال براي شادي روح جورابلو فاتحه خواندند.
موفقيت استقلال مهم‌تر از بازي كردن من است
جباري: مي‌دانستم مجيدي از پاس گلم نهايت استفاده را مي‌كند

 هافبك تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي در دربي 69 گفت:‌ يك پاس گل به مجيدي دادم و مي‌دانستم با فرصت‌طلبي از آن استفاده مي كند.

مجتبي جباري پس از پيروزي يك بر صفر استقلال مقابل پرسپوليس اظهار داشت: امروز با تشخيص كادر فني به نيمه دوم ميدان آمدم و يك پاس گل به فرهاد مجيدي دادم. من مي‌دانستم وي بازيكن فرصت‌طلبي است و خدا را شكر مي‌كنم كه مهاجم ما پاس من را به گل تبديل كرد تا به سه امتياز بازي بدست آورم.
وي افزود: بازي خوبي انجام داديم و به نظرم موفقيت استقلال بيش از نيمكت نشيني من اهميت داشت، به همين دليل به نظر مظلومي احترام مي‌گذارم.
جباري يادآور شد: در پايان بازي وقتي شادي هواداران استقلال را ديدم به خود باليدم و خوشحالم كه به آنها خدمت مي‌كنم.

پورحيدري: به بازيكنان استقلال اجازه نمي‌دهم با تلويزيون صحبت كنند
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت‌: بازيكنان ما اجازه مصاحبه با تلويزيون را ندارند
منصور پورحيدري با وجود پيروزي استقلال مقابل پرسپوليس اجازه نداد كه بازيكنان اين تيم با خبرنگاران تلويزيون مصاحبه كنند.
وي خطاب به خبرنگار تلويزيون گفت:‌ شما برويد خودتان را درست كنيد و بعد بيائيد با بازيكنان ما مصاحبه كنيد.
پورحيدري در مورد اظهارات علي فتح‌الله‌زاده مبني بر مصاحبه بازيكنان با شبكه‌هاي تلويزيوني گفت: من كاري به اظهارات سرپرست باشگاه ندارم اما اجازه مصاحبه به بازيكنان نمي‌دهم چون بازيكنان استقلال از تلويزيون ناراحتند و دوست ندارند با آنها حرف بزنند.
بعضي از بازيكنان استقلال كه از پيروزي در دربي خوشحال بودند و در پايان مسابقه با شبكه‌هاي تلويزيون مصاحبه مي‌كردند كه ناراحتي پورحيدري را به همراه داشت

/حاشيه دربي 69/
بهت دايي روي نيمكت و گريه بازيكنان پرسپوليس روي چمن آزادي

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از دريافت گل در دقيقه 91 مقابل استقلال، براي دقايقي روي نيمكت ذخيره‌ها بهت زده نشست و حاضر به ترك آن نبود.

فرهاد مجيدي در دقيقه 91 تك گل دربي 69 را به ثمر رساند تا پرسپوليس در ورزشگاه آزادي مقابل استقلال شكست بخورد.
در پايان مسابقه علي دايي از گل دقايق پاياني بهت زده شده و نمي توانست نيمكت را ترك كند. وي به همراه ساير اعضاي كادر فني در كنار نيمكت نشست و با گذشت زمان و براي انجام نشست مطبوعاتي راهي رختكن شد.

*بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از دريافت گل در دقايق پاياني حاضر به ترك زمين چمن ورزشگاه آزادي نبودند. آنها در زمين دراز كشيده و گريه كنان خوشحالي هواداران استقلال را تماشا كردند.

*تعداد زيادي از هواداران پرسپوليس نيز از شكست تيم شان در دقايق پاياني ناراحت بودند و با چشمان اشك آلود ورزشگاه را ترك كردند.
مرادي به جاي قضاوت بازي را مديريت كرد
غياثي: كمك داور دربي بازي را از تعادل خارج كرد

رئيس سابق كميته داوران فدراسيون فوتبال اشتباه كمك داور دوم دربي 69 را عامل خارج شدن بازي از تعادل ناميد.

                   
رضا غياثي  در مورد نحوه قضاوت مسعود مرادي در دربي 69 و دو كمك او اظهار داشت: در نيمه دوم داور بيشتر سعي كرد مديريت كند تا مشكلي در مسابقه پيش نيايد.مرادي كه دوست داشت اين بازي را در آخرين سال‌هاي قضاوتش سوت بزند به خوبي بازي را مديريت كرد و خودش بايد از داوريش راضي باشد زيرا اشتباه تاثيرگذاري نداشت.
وي ادامه داد: مرتضي كريمي كمك داور دوم مسابقه با اشتباهي كه در نيمه اول مرتكب شد و گل صحيح پرسپوليس را در دقيقه شش آفسايد اعلام كرد باعث شد بازي از تعادل خارج شود.
در مورد قضاوت مسعود مرادي و كمك‌هايش در نيمه اول دربي 69 اظهار داشت: تنها اشكال اصلي تيم داوري در نيمه اول آفسايد اعلام شدن گل صحيح پرسپوليس بود. مرتضي كريمي در دقيقه 6 مسابقه عجله كرد و گلي كه محمد نوري به درستي وارد دروازه استقلال كرد را آفسايد گرفت.
وي ادامه داد: در مورد خطاها، اگر مرادي اشتباهي مرتكب شده براي هر دو تيم بوده و اشكال عمده‌اي وجود نداشت. اخطارهايي هم كه به بازيكنان داده شد به درستي بود. مرادي با دادن كارت‌هاي زرد قصد دارد از به خشونت كشيده شدن بازي جلوگيري كند.
غياثي با انتقاد از رفتار بازيكنان فوتبال ايران گفت: متاسفانه بازيكنان ما عادت كرده‌اند پس از هر خطا به داور اعتراض كنند و به خود اجازه مي‌دهند در كار داوري دخالت كنند. در اين زمينه آموزش لازم به بازيكنان داده نشده است كه نبايد در كار داور دخالت كرد. آنها چون بازيكنان اسم‌داري هستند و در تيم‌هاي معروف توپ مي زنند، تصور مي‌كنند مي‌توانند در كار داور دخالت كنند، ضمن اينكه اكثر فوتباليست‌هاي ايراني خطاهاي پيش پا افتاده‌اي را انجام مي‌دهند. خطاهايي كه بسيار آماتورگونه است.








نظرات:




گزارش تخلف
بعدی