مصاحبه و حواشی بازی استقلال و پرسپولیس

دايي، شيث را در اختيار باشگاه قرار داد
رضايي از حضور در تمرينات پرسپوليس محروم شد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، شيث رضايي را در اختيار باشگاه پرسپوليس گذاشت.

پس از بررسي عملکرد فني بازيکنان پرسپوليس در بازي‌هاي اين تيم در برابر ملوان انزلي و استقلال تهران، علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس ، شيث رضايي را در اختيار باشگاه قرار داد تا کميته انضباطي پرسپوليس در خصوص اين بازيکن تصميم گيري کند.

مدافع تيم پرسپوليس تا اعلام نظر کميته انضباطي اين باشگاه از حضور در تمرينات گروهي اين تيم محروم است.


يكي از ناظران از درگيري شيث با مجيدي گزارش داده
شريفي:
داربي 69 بهترين داربي اخير بوده است
حسن اشجاري را تنبيه مي‌كنيم

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: داربي در شرايط بسيار خوبي برگزار شد و به غير از يك مورد كه يكي از ناظران گزارش داده مشكل ديگري وجود نداشته است.

مجتبي شريفي درباره داربي شصت و نهم گفت: مشكلي در داربي وجود نداشت، هواداران و مجموعه دو تيم مشكلي را به وجود نياوردند. ما هم قبول داريم كه ورزشگاه‌ها جايي براي تخليه انرژي جواني است، اما اهانت جزو تخليه انرژي به حساب نمي‌آيد. ما بايد خوراك خوبي به سكوها بدهيم اما وقتي فدراسيون فوتبال به دليل اين كه ليدرها را در اختيار ندارد نمي‌تواند اين كار را انجام دهد ما بايد كانون ويژه‌اي را تاسيس كنيم.

وي افزود: معتقدم رسانه ملي هم در اين قضيه بسيار ضعيف عمل كرده است و به هيچ وجه نتوانست خوراك خوبي را به تماشاچيان بدهد. ما بايد گفتمان ورزشي را با هواداران‌مان به وجود بياوريم. آنها بايد ايراد ما را بگويند و ما هم ايرادهايشان را بگوييم. با اين حال فكر مي‌كنم داربي 69 بهترين داربي‌ اخير بوده است.

وي در باره حضور ناظران در سكوها هم گفت: قرار است امروز تمامي ناظران گزارشهايشان را ارائه كنند. اما در گفت‌وگويي كه با 6 ناظر داشتم آنها گفتند مشكلي وجود نداشته است. منتهي يكي از ناظران اعلام كرد شيث رضايي با فرهاد مجيدي در صحنه‌اي درگير شده است كه اين مسئله تحريك هواداران را به همراه داشته است. من خودم اين صحنه را نديدم بايد از دوستاني كه فيلم بازي را در اختيار دارند از صحنه‌هاي مختلف فيلم بازي را بگيرند تا متوجه شوند كه آيا او تخلف كرده است يا خير. اما هر كس تخلفي مرتكب شده باشد به همان ميزان تنبيه خواهد شد.

شريفي درباره حسن اشجاري هم گفت: اين مورد چون در جريان يكي از بازيهاي ليگ اتفاق افتاده ما در تنبيه‌اي كه در اين موارد بايد در نظر بگيريم تصميم باشگاه را در تنبيه در نظر گرفته شده تاثيرگذار نمي‌بينيم. در اين مورد آيين نامه اختياري است و ما مي‌توانيم در صورت محرز شدن تخلف جريمه‌اي را براي اين بازيكن در نظر بگيريم، اما همانطور كه گفتم تنبيه باشگاه را مورد لحاظ قرار نمي‌دهيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا نمي‌شود با اين بازيكن كه يكي از بازيكنان مورد نظر براي جام ملتهاي آسياست با مهرباني بيشتري برخورد كرد، گفت: نمي‌توانيم بر روي اتو سنسور بگذاريم كه اگر يك بچه دستش را به اتوي داغ زد دستش نسوزد. اگر كسي تخلفي كرده باشد بايد براساس ميزان تخلف او را جريمه كنيم.


كسي نمي‌تواند به قضاوتم در داربي ايراد بگيرد
مسعود مرادي:
هنوز متقاعد نشده‌ام كه گل پرسپوليس درست بود يا نه

اور داربي شصت و نهم گفت: در فيلم بازي وقتي آن صحنه مشكوك را ديدم نتوانستم به طور كامل متقاعد بشوم كه اين صحنه گل بوده يا آفسايد.

مسعود مرادي در جمع خبرنگاران با انتقاد از مسايلي كه پيش از داربي مطرح شده بود، گفت: چطور مي‌شود قبل از شروع يك بازي برخي افراد درباره داوري پيش‌بيني كنند. متاسفانه قبل از اين بازي چنين رفتاري صورت گرفت اما بايد بگويم تيم داوري عملكرد خوبي داشت.

وي درباره آن صحنه مشكوك هم گفت: تصميم سختي بود و در آن لحظه به لحاظ حرفه‌اي بايد براي اعلام كردن گل تاييديه كمكم را مي‌گرفتم. در صحنه فيلم اين بازي وقتي آن صحنه را ديدم نمي‌توانم صددرصد بگويم كه گل شده است يا خير اما اگر مرتضي كريمي پذيرفته كه اشتباه كرده و عذرخواهي كرده حتما اشتباه كرده است.

مرادي افزود: اين باز از معدود قضاوت‌هاي من بود كه كسي نمي‌تواند درطول 90 دقيقه به آن ايراد بگيرد و آن صحنه گل پرسپوليس هم جزو شرح وظايفم نبود.

وي در ادامه افزود: از رسانه‌ها مي‌خواهم كه داوران را تخريب نكنند. قضاوتي كه در داربي داشتم بهترين قضاوتم در چند سال اخير بوده است.

مرادي در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌تان پس از بازنشستگي در فوتبال بين‌المللي چيست؟ گفت: اوايل سال 2011 براي حضور در جلسه ناظران كنفدراسيون فوتبال آسيا در اين دوره شركت مي‌كنم اما مشخص نيست كه تا سه سال آينده در ليگ ايران قضاوت خواهم كرد يا خير و پس از پايان ليگ امسال در اين باره تصميم مي‌گيرم. با اين حال اعتقاد دارم انگيزه داور حضور در مسابقات بين‌المللي است. دوست دارم جا را براي داوران ايراني باز كنم تا آنها بتوانند كارهايي را كه من نكرده‌ام انجام دهند و در جام جهاني قضاوت كنند. من بايد هيمن جا از اهالي فوتبال و مطبوعات و رسانه‌ها به خاطر عدم حضورم در جام جهاني عذرخواهي كنم اما آنها بايد بدانند كه من تمام تلاشم را انجام داده‌ام و پس از حضور كامراني فر در جام جهاني دوست دارم كه يك داور ايراني در جام جهاني قضاوت كند. داوران ما در عرصه بين‌المللي جايگاه بسيار خوبي دارند و تنها بايد از آنها حمايت كرد.

مرادي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا دوست داريد زماني به عنوان ريس كميته داوران فعاليت كنيد گفت: هنوز به اين مسئله فكر نكردم اما اولويتم نظارت بر بازيهاي كنفدراسيون آسيا است.


برهاني نشان داد شعور فوتبالي دارد
مظلومي: با شكست پرسپوليس در مهر خاطره سال 62 را زنده كرديم
 سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بار ديگر در ماه مهر پرسپوليس يك بر صفر در دربي مغلوب شد تا خاطره سال 62 زنده شود

پرويز مظلومي پس از پيروزي يك بر صفر مقابل پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: خوشحالم كه اين بازي را برديم. در هر شرايطي به سه امتياز نياز داشتيم. به هواداران استقلال و بازيكنان تبريك مي‌گويم. دربي هميشه به دليل استرس و فشاري كه دارد كم كيفيت است.
وي افزود:‌ نيمه اول بايد با سه گل بازي را مي‌برديم در 15 دقيقه ابتدايي سه موقعيت تك به تك داشتيم. هدفمان اين بود كه از فضاي خالي پرسپوليس استفاده كنيم و از همين طريق هم به گل رسيديم.
سرمربي استقلال با بيان اينكه بازيكنان اين تيم در طول 90 دقيقه صبوري پيشه كردند گفت: هدف ما اين بود كه پرسپوليس را به جلو هدايت كنيم. اين تيم به جز يك موقعيت در نيمه دوم فرصت ديگري نداشت. از بازيكنانم راضي هستم و خوشحالم كه اين دربي مساوي نشد. همه ديدند كه من تيمم را هجومي به ميدان فرستادم و مهاجمي هم كم نكردم.
مظلومي تاكيد كرد: با وجودي كه مجتبي جباري يك ماه از ميادين دور بود اما از خلاقيت‌او در اين بازي استفاده كردم. اين نشان‌دهنده اين است كه تيمي كه مالكيت توپ را داشته باشد برنده نيست. استقلال روي اتحاد و يكدلي بازيكنانش به پيروزي رسيد.
وي درباره قضاوت مسعود مرادي عنوان كرد: مرادي قضاوت خوبي انجام داد. گل پرسپوليس صد درصد آفسايد بود و نوري يك گام جلوتر از مدافعان استقلال قرار داشت.
مظلومي تصريح كرد: حاضرم هم اكنون از استقلال بروم چون تا همين جا دينم را به اين تيم ادا كردم و اگر از اين تيم بروم خوشحال مي‌شوم. نمي‌خواهم درددل كنم اما سختي‌هاي زيادي در اين مدت كشيدم.
وي در خصوص آرش برهاني گفت: او بازيكن بزرگي است. با وجود اينكه موقعيت‌هايي را خراب كرد نشان داد شعور فوتبالي دارد. او در بازي‌هاي قبلي گل زده است. برهاني خودش هم نمي‌خواهد موقعيتش را از دست بدهد. من صبوري مي‌كنم تا آرش به برهاني آقاي گل تبديل شود.
اين مربي در خصوص عملكرد آندره لوييز اظهار داشت: او در آن قسمت كه بازي مي‌كرد تنها بود، اما عملكرد خوبي داشت. برنامه ما كشيدن پرسپوليس به جلو بود. يك نيمه فرصت را به پرسپوليس داديم و به هدف‌مان هم رسيديم.
مظلومي با بيان اينكه فتح‌الله زاده پيش از بازي به او عنوان كرده بود كه از باخت نگراني نداشته باشد، ادامه داد:‌من چسبيده به نيمكت استقلال نيستم. خدا كمك كرد به اينجا برسيم. هدف‌مان قهرماني است. روزي كه تاريخ دربي قرعه‌كشي شد و فهميدم اين بازي در مهر ماه است خوشحال شدم. خاطره‌ مهر سال 1362 را زنده كرديم، در آن سال هم بازي را يك بر صفر برديم و از هواداران دو تيم هم ممنون هستم.
اين برد را به جورابلو تقديم مي‌كنيم
فتح‌الله زاده: پرسپوليس بهتر از استقلال بازي كرد

 سرپرست باشگاه استقلال گفت: در دربي 69 پرسپوليس بهتر از ما بود ولي نتيجه عادلانه اي رقم خورد.

علي فتح‌الله زاده پس از پيروزي يك بر صفر استقلال مقابل پرسپوليس اظهار داشت: ما اين برد را به مرحوم جورابلو تقديم مي‌كنيم كه امروز در ميان ما نيست.
وي افزود:‌ پرسپورليس از ما بهتر بازي كرد اما نتيجه عادلانه بود، از مظلومي تشكر مي‌كنم كه در اين مدت زحمات زيادي كشيده است.
سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: من در رختكن استقلال حاضر شدم و به بازيكنان استقلال گفتم پرسپوليس از دقيقه 80 به بعد كم مي‌آورد و همين اتفاق هم افتاد. خوشحالم كه به پيروزي رسيديم و هواداران خوشحال شدند. من براي بازيكنان پاداش ويژه‌اي در نظر گرفتم.

حقيقي: مجيدي با كمك تير دروازه به من گل زد
خبرگزاري فارس: دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس پس از شكست در دربي 69 گفت: مهاجم استقلال با كمك تير دروازه به من گل زد

عليرضا حقيقي در پايان دربي 69 و پس از پيروزي يك بر صفر استقلال مقابل پرسپوليس گفت: استقلال در نيمه اول چند فرصت طلايي داشت و من خوشحالم كه توانستم موقعيت‌هاي صددرصد آنها را مهار كنم.
وي افزود: توپي كه مجيدي وارد دروازه من كرد با كمك تير دروازه گل شد. در نيمه دوم فرصت‌هاي زيادي داشتيم و با بي‌دقتي كه مقابل دروازه حريف مرتكب شديم نتوانستيم به حقمان برسيم.
حقيقي گفت: حداقل نتيجه براي پرسپوليس تساوي بود اما اميدوارم گلي را كه محمد نوري وارد دروازه استقلال كرد و داور آنرا نپذيرفت اشتباه نباشد چون تمرينات پرفشار ما و زحمات چند ماهه ما را برباد داد.
دروازه‌بان پرسپوليس عنوان كرد: در بازي‌هاي آينده بايد جبران كنيم اما اين شكست براي هواداران ما تلخ است و من نمي‌دانم هواداران چه برخوردي با ما خواهند داشت

خودم ديدم كه گل نوري صحيح بود
رضايي: ‌اشتباهات داوري براي فوتبال ما خوب نيست

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از شكست در دربي 69 گفت:‌ اشتباهات داوري براي فوتبال ما خوب نيست.

غلامرضا رضايي پس از شكست يك بر صفر پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: گلي كه محمد نوري به ثمر رساند كاملا درست بود اما نمي‌دانم چرا داوران آنرا آفسايد گرفتند.
وي افزود: من خودم پشت نوري بودم كه ضربه اول را زد و توپ برگشتي را به گل تبديل كرد اما كمك داور پرچمش را به نشانه آفسايد بالا آورد. اگر تصميم وي درست نباشد چنين اشتباهاتي نمي‌تواند براي فوتبال ايران خوب باشد.
مهاجم پرسپوليس خاطرنشان كرد:‌ در 15 دقيقه اول مقابل استقلال بي‌دقت بوديم و آنها چند فرصت خوب داشتند اما بعد از آن بازي را در اختيار گرفتيم و راه‌هاي نفوذي استقلالي‌ها را شناختيم.
وي ادامه داد: گلي كه در دقيقه 91 دريافت كرديم آب سردي بود بر پيكرمان و من نمي‌دانم هواداران پرسپوليس چگونه ما را خواهند بخشيد.

نمي‌دانم داورها با ما چه مشكلي دارند
نوري: گل سالم مرا به ناحق آفسايد گرفتند

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ امروز مقابل استقلال شكست خورديم اما داور گل مرا به ناحق مردود اعلام كرد.

                  
محمد نوري پس از شكست يك بر صفر پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: من به درستي يك گل وارد دروازه استقلال كردم اما داور و كمكش آنرا آفسايد گرفتند.
وي افزود: اگر داور اشتباه كرده باشد نبايد راحت بخوابد. آنها با احساس 40 ميليون نفر بازي كردند و اين شكست بدترين اتفاق فوتبالي من بود.
نوري گفت: گلم صددرصد درست بود. از كميته داوران مي‌خواهم كه به اين مسئله رسيدگي كنند. نمي‌دانم مشكل داوران با ما چيست. هرچند اگر پس از كارشناسي گلم مورد تاييد هم قرار گرفته باشد مشكل پرسپوليس حل نخواهد شد.

آنها نبايد تا آخر عمر خود را ببخشند
رضايي: مرادي و كمك داورش شكست پرسپوليس در دربي را رقم زدند
 مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مرادي و كمكش با داوري خود شكست ما مقابل استقلال را فراهم كردند.

شيث رضايي پس از شكست يك بر صفر پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: ما در نيمه اول توسط محمد نوري به گل رسيديم. من كه در دفاع آخر بودم ديدم كه گل پرسپوليس درست بود. كمك داور به غلط گل ما را آفسايد گرفت اما چه آفسايدي؟
وي افزود: اگر كمك داور روي آن گل اشتباه كرده باشد نمي‌تواند شب راحت بخوابد، چون ما به حق‌مان نرسيديم و مقصر اصلي داور و كمك داور بود.
رضايي عنوان كرد: قبول دارم كه براي دقايقي استقلال ما را اذيت كرد اما اگر گل ما تاييد مي‌شد شرايط تغيير مي‌كرد، متاسفانه يك اشتباه بزرگ روند بازي را تغيير داد و شما را به خدا قسم مي‌دهم كه درستي يا نادرستي اين گل را از كارشناسان سؤال كنيد، چون هنوز هم نمي فهمم كه داور و كمكش با چه استدلالي آن ضربه را آفسايد گرفتند.
رضايي گفت: اگر تصميم آنها درست باشد من اين برد را به استقلالي‌ها تبريك مي‌گويم اما اگر در آن صحنه مرادي و دستيارش اشتباه كرده باشند آنها تا آخر عمر به خاطر 40 ميليون هوادار نبايد خودشان را ببخشند.

باز هم با اشتباه داوري سر تيم ما را بريدند
دايي: هواداران پرسپوليس خواستار رفتن من نيستند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: هواداران با وجود شكست مقابل استقلال مرا تشويق كردند و خواستار بركناري من نيستند
نشست خبري علي دايي پس از باخت پرسپوليس مقابل استقلال علاوه بر صحبت‌هاي جالب توجه سرمربي سرخ‌پوشان حواشي قابل توجهي نيز داشت.
علي دايي صحبت هايش را با تبريك به استقلال و هوادارانش آغاز كرد و اظهار داشت: متأسفم در روزي كه مستحق باخت نبوديم و گل صددرصدي را به ثمر رسانديم نتيجه را واگذار كرديم. خود من هم ماندم چرا دو هفته است كه سر پرسپوليس اينگونه بريده مي‌شود.
وي افزود: هفته پيش آقاي افشاريان در نتيجه تاثير گذار بود و براي اين بازي هم اصلاً نمي‌توانم توجيهي پيدا كنم. اين اتفاقات باعث مي‌شود ما شرمنده هواداران شويم، مثل اينكه به مذاق آقايان خوش نيامده كه ما حق‌مان را بگيريم.
سرمربي پرسپوليس تأكيد كرد: متأسفم براي چنين قضاوت‌هايي كه زحمت يك تيم را به باد مي‌دهند. بعد از گل سالم ما، هم من و هم تيمم مات و مبهوت مانده بوديم. كسي باور نمي‌كرد كه اين گل مردود اعلام شود. همين باعث شد تمركزمان به هم بريزد. شما ديديد هر چه از زمان بازي گذشت پرسپوليس بهتر و بهتر شد، اما در نهايت يك توپ آمد و ما يك گل هم خورديم و باختيم.
دايي تصريح كرد: اين همه موقعيت داشتيم اما به بازي خود امتياز نمي‌دهم. اگر آن گل قبول مي‌شد با صحبت‌هايي كه در تمرينات با بچه‌ها انجام داده‌ بوديم گل‌هاي بعدي هم مي‌توانستيم به ثمر برسانيم. نيمه دوم خود استقلالي‌ها هم باور نمي‌كردند كه ما اينگونه بازي كنيم. روي بدشانسي گل خورديم اما با اين نمايشي كه از خود نشان داديم و اين روندي كه در تمرينات در پيش گرفتيم به هواداران قول مي‌دهيم كه يك جام براي آنها كسب كنيم.
علي دايي با بيان اينكه خيلي از مسائل دست به دست هم مي‌دهد تا پرسپوليس نتيجه نگيرد گفت: از شما خبرنگاران خواهش مي‌كنم برويد تحقيق كنيد چرا حق يك تيم پايمال مي‌شود. هرچه در مورد داوري بگويم مگر دردي دوا مي‌كند. شرمنده هواداران هستم كه باختيم. به هواداران استقلال هم تبريك مي‌گويم و از صبوري آنها تشكر مي‌كنم.
در ادامه كنفرانس دايي يكي از خبرنگاران حاضر در اين نشست كه سابقه درگيري لفظي با علي دايي در زمان سرمربي‌گيري وي در تيم ملي را داشت، از علي دايي پرسيد آقاي دايي صبر هواداران پرسپوليس لبريز شده آيا بهتر نيست شما از اين تيم برويد؟
دايي پس از صحبت‌هاي اين خبرنگار با حالت خشم پاسخ داد: من اصلاً حرف شما را قبول ندارم. اين حرف‌هاي خود شماست نه هواداران، هواداران پرسپوليس من را تشويق كردند. من براي شما متأسف هستم حتي بعد از بازي تيم ملي هم در كنفرانس حاضر شدي و خواهان رفتن من شدي و امروز هم كه در دربي باختم اين حرف را مي‌زني.
سپس علي دايي رو به ساير خبرنگاران گفت آقايان توجه كنيد هر سالي كه من باختم اين آقا به من پيشنهاد رفتن داد. اما يك بار نشده وقتي مي‌بريم اين آقا صحبت كند. اگر هواداران پرسپوليس بخواهند مثل آب خوردن مي‌روم. بعد از تيم ملي 9 ماه در فوتبال نبودم و هيچ‌جا هم كار نكردم مردم همه چيز را مي‌دانند.
وي خطاب به خبرنگار مذكور گفت: آقاي عزيز. مردم سره را از ناسره تشخيص مي‌دهند. اگر دو نفر هم در اين بين شعار مي‌دهند خط و خطوط است. خط و خطوط نه براي من بلكه براي هركسي كه مربي پرسپوليس باشد.
صحبت‌هاي علي دايي در اين خصوص وقتي به پايان رسيد ساير خبرنگاران به خبرنگاري كه باعث خشم علي دايي شده بود اعتراض كردند و يكي از خبرنگاران عنوان كرد آقاي محترم اينجا كنفرانس خبري است نه بحث مشترك شما و دايي. اگر پيشنهادي براي علي دايي داري بعداً به او بگو.
علي دايي نيز در ادامه صحبت‌هاي اين خبرنگار اظهار داشت: من چسبيده به پرسپوليس نيستم. من عاشق فوتبالم و به عنوان مربي كمك مي‌كنم. فوتبال برد و باخت دارد، اگر قرار است با دو باخت همه چيز عوض شود سنگ روي سنگ بند نمي‌شود. تيم من نسبت به هفته قبل پيشرفت خوبي داشته و من اين را به چشم ديدم.
سرمربي پرسپوليس درباره اظهارنظر پرويز مظلومي كه مدعي بود هدف استقلال جلو كشيدن تيم پرسپوليس بود، گفت: من باز مي‌گويم بعد از گل صحيحي كه به ثمر رسانديم تمركز‌مان به هم خورد و به همين دليل استقلال صاحب موقعيت شد. مربي تيمي كه مي‌برد مي‌تواند بيايد اينجا خيلي‌ حرف‌ها را مطرح كند. آقايان منظورشان كدام صبوري بوده كه مي‌گويند؟ يك توپ آوردند و همان هم گل شد. من اشتباهم را خودم ديدم و خودم هم تصحيح‌اش كردم. يك نفر بگويد استقلال به جز يك موقعيت در نيمه دوم چه كار كرد؟
در ادامه اين نشست خبري يكي از خبرنگاران خطاب به دايي گفت: اين براي اولين بار نيست كه سر پرسپوليس بريده مي‌شود. آيا شما قصد شكايت نداريد؟
قبل از اينكه علي دايي پاسخي به اين سؤال دهد خبرنگار ديگري از اين سؤال برآشفت و گفت شما يك خبرنگار پرسپوليسي هستيد و با پرسيدن اين سؤال مي‌خواهي علي دايي را تحريك كني. خبرنگار مذكور نيز در پاسخ به اين خبرنگار گفت اين مسئله به شما ربطي ندارد و حق دخالت نداري.
علي دايي نيز پس از بگومگوي اين دو خبرنگار گفت: من چه بگويم كه وقتي شما با يكديگر حرفتان مي‌شود اما خواهش مي‌كنم احترام همديگر را حفظ كنيد. من كاره‌اي نيستم كه بروم شكايت كنم. از لحاظ فني وظيفه‌ام اين است تيم را در سطح بالايي قرار دهم و ساير موارد مربوط به باشگاه مي‌شود.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينكه منظور او از اينكه نمي‌تواند بپذيريد داور چرا گل صحيح آنها را مردود اعلام كرد، گفت: من به غير از اين چيز ديگري نمي‌توانم عنوان كنم. باور كنيد من نمي‌فهم چطور اين گل مردود اعلام شد. بازي قبل هم سرمان را بريدند. يك پرچم اشتباه باعث مي‌شود تا يك چنين خبرنگاري بگويد هواداران پرسپوليس خواهان رفتن من هستند. من نمي‌خواهم به ساير موارد اشاره كنم اما چنين قضاوت‌هايي پيامدش همين سؤال‌ها است.
دايي در مورد اينكه چرا از كريم باقري استفاده كرد، گفت: شما مربي نيستيد درصد آمادگي آقا كريم را بدانيد. مربي مي‌داند از چه كسي استفاده كند. در آن دقيقه بادامكي خسته شده بود و خواستار تعويض شد و چون دنبال تساوي در اين بازي نبوديم مي‌خواستيم از قدرت بدني كريم باقري استفاده كنيم.
سرمربي پرسپوليس درباره اينكه آيا بهتر نبود به جاي كريم باقري از يك مهاجم استفاده مي‌كرد، گفت: من تعويض‌هايم محتاطانه نبود و اين نظر شماست.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی