شکست تیم ایران در برابر ژاپن

تیم والیبال جوانان کشورمان با قبول شکست در فینال و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان پایان داد.

دیدار نهایی پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جهان امروز شنبه در تایلند با شکست یک بر 3 تیم کشورمان مقابل ژاپن به پایان رسید. والیبالیست‌های جوان کشورمان تنها در گیم دوم این دیدار موفق به  پیروزی شدند و نتیجه سایر گیم ها را واگذار کردند. نتیجه کامل دیدار تیم های ایران و ژاپن به شرح زیر است:

* ایران یک - ژاپن 3
(19 بر 25)، (25 بر 19)، (13 بر 25) و (23بر 25)

تیم والیبال جوانان کشورمان درحالی از کسب عنوان نخست پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بازماند که به عنوان مدافع قهرمانی در این رقابت‎ها شرکت کرده بود.

شکست برابر ژاپن نخستین شکست تیم والیبال جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا بود. شاگردان ست کوویچ پیش از دیدار امروز در مصاف با سریلانکا، ژاپن، اندونزی، چین تایپه، هند (2 بار) و قطر به برتری دست یافته بودند.

در دیدار رده‎بندی پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا نیز تیم هند با نتیجه 3 بر 2 چین را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت. در پایان این رقابت‎‌ها تیم‎های ژاپن، ایران و هند به عنوان سه تیم نخست آسیا سهمیه حضور در پیکارهای جهانی 2011 برزیل را به دست آوردند.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی