تیم فوتبال دختران شیلی قهرمان المپیک نوجوانان شد /والیبال ایران 5 شد

تیم فوتبال دختران نوجوان شیلی با برتری مقابل تیم گینه استوایی عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان در بخش دختران را به خود اختصاص داد

دیدار نهایی مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان در بخش دختران ساعت 20:45 دیشب به وقت سنگاپور بین دو تیم شیلی و گینه استوایی  در ورزشگاه جلان بسار برگزار شد.

این دیدار در وقت معمول با نتیجه تساوی یک بریک به اتمام رسید تا در ضربات پنالتی تیم شیلی به برتری 5 بر 3 دست یافته و عنوان قهرمانی  مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان در بخش دختران را از آن خود کند.

تیم‌های شیلی و گینه استوایی در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان نیز با هم روبه رو شده بودند که در آن بازی تیم گینه به برتری 4 بریک دست یافته بود.

تیم فوتبال دختران نوجوان کشورمان در مسابقات فوتبال المپیک سنگاپور با تحمل شکست 3 برصفر مقابل ترکیه در دیدار رده بندی عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن کرد.

تیم والیبال نوجوانان ایران پنجم شد
والیبالیست‌های نوجوان کشورمان با برتری مقابل تیم کنگو عنوان پنجم مسابقات والیبال المپیک نوجوانان سنگاپور را به خود اختصاص دادند

تیم والیبال نوجوانان کشورمان که با تحمل دو شکست مقابل آرژانتین و کوبا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال المپیک نوجوانان بازمانده بود، صبح امروز چهارشنبه در سالن والیبال مجموعه ورزشی "توپایو" به مصاف تیم کنگو رفت.

این دیدار که برای کسب عنوان پنجمی مسابقات والیبال المپیک نوجوانان بود در پایان به برتری 3 برصفر شاگردان شهنازی انجامید. تیم کشورمان در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 9)، (25 بر 15) و (25 بر 17) به پیروزی رسید و عنوان پنچم المپیک را از آن خود کرد.

تیم‌های کوبا و آرژانتین ساعت 11:30 فردا پنجشنبه دیدار نهایی مسابقات والیبال المپیک نوجوانان را در سالن والیبال مجموعه ورزشی "توپایو" سنگاپور برگزار خواهند کرد.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی