کریمی:به رای کمیته انضباطی احترام میگذارم

پس از اعلام راي كميته انضباطي باشگاه ‌استيل‌اذين،‌ علي ‌كريمي امروز در تمرين تيمش حاضر مي شود.

كريمي گفت: من به راي كميته انضباطي باشگاه احترام مي گذارم، در تمرين تيم حاضر مي شوم تا براي بازي با تراكتورسازي آماده شوم.

وي ادامه داد: طي اين مدت هم به احترام باشگاه و تمام عزيزاني كه نسبت به من لطف داشتند سكوت كردم كه جا دارد ازهمه آنها ‌تشكر كنم. از امروز هم تمام تلاشم‌ را براي‌ موفقيت ‌تيم ‌به كار ‌مي‌گيرم.

هدایتی :کریمی از امروز به استیل‌آذین برمی‌گردد/ نظرم را به آجورلو تحمیل نکردم
مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه فشاری را برای بازگشت کریمی به مدیریت این باشگاه وارد نکرده است، گفت: با نظر کمیته انضباطی علی کریمی به تیم بازگشته و از عصر امروز چهارشنبه هم در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.

حسین هدایتی  در مورد آخرین وضعیت علی کریمی گفت: در نشست کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گرفته شد و در نهایت این بازیکن را به دو جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 40 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه علی کریمی از سرمایه‌های ملی فوتبال ایران است، اضافه کرد: با نظر کمیته انضباطی به تیم بازگشته و از عصر امروز چهارشنبه هم در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد اینکه آیا فشاری از جانب وی برای بازگشت کریمی به تیم به مدیریت وارد شد؟، تاکید کرد: نه، من هیچ چیز را تحمیل نکردم. بلکه مدیریت باشگاه با درایت خود تصمیم به بازگشت کریمی گرفت. تاکید می‌کنم آجورلو و علی کریمی هر دو مسلمان هستند، برای این آب و خاک زحمت می‌کشند و تلاش دارند موفقیت‌های باشگاه ادامه پیدا کند.

هدایتی با رد این مسئله که حضور واعظ آشتیانی در هیئت مدیره برای ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه است، در مورد افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره اظهار داشت: چه اشکالی دارد تعداد اعضا 7 نفر یا 9 نفر باشند. مهم این است که همگی آقایان برای موفقیت باشگاه و تیم زحمت می‌کشند.

وی در مورد عملکرد تیم استیل آذین در هفته‌های نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: تنها 6 هفته از مسابقات گذشته است و من هم از عملکرد کادر فنی و بازیکنان راضی هستم. 28 بازی تا پایان لیگ پیش رو است، پس زمان زیادی برای جبران این امتیازها و رسیدن به صدرجدول داریم.

مالک باشگاه استیل آذین با اشاره به اینکه پیروزی‌ها و موفقیت‌های این تیم از دیدار با تراکتورسازی آغاز می‌شود، در پایان گفت: هدفمان قهرمانی در لیگ است و مطئمنا در بازی‌های آینده تیم‌های بالای جدول یک به یک پائین آمده و ما بالا می‌رویم.

تیم فوتبال استیل آذین در حال حاضر با کسب 9 امتیاز از 6 بازی در جایگاه هفتم جدول رده بندی رقابت‌های دهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی