حال نونا وخیم تر شده

پدر ورزشكار آسيب‌ديده در حادثه سقوط درب ورزشگاه آزادي گفت: اگر مسوولان سازمان تربيت‌بدني به قول خود عمل كنند تا 10 روز آينده نونا را به آلمان اعزام خواهيم كرد.

محمد هادي پسانين در خصوص آخرين وضعيت دخترش تصريح كرد: نونا در شرايط نامناسبي است و به دليل از كار افتادن ريه‌هايش نمي‌تواند تنفس كند و اكنون در بخش مراقبت‌هاي ويژه با كمك دستگاه تنفس مي‌كند.

وي افزود: وضعيت دخترم وخيم‌تر از گذشته شده است و مسوولان سازمان تربيت‌بدني براي درمان ضايعه نخاعي، ريه‌ها و پانسيون فيزيوتراپي قول اعزام وي به كشور آلمان را داده‌اند و اگر به قول خود عمل كنند تا 10 روز آينده به آلمان خواهيم رفت و معالجه نونا را در اين كشور ادامه مي‌دهيم.

وي ادامه داد: در اين شرايط چاره‌اي جز اعزام نونا به خارج از كشور نداريم و هم ‌اكنون نيز به دنبال دريافت مدارك خروج از كشور هستيم.

پسانين در خصوص اعلام نظر پرفسور سميعي نسبت به وضعيت دخترش خاطرنشان كرد: پست الكترونيكي حاوي مدارك پزشكي دخترم را اگر به كره ماه مي‌فرستادند ظرف 30 ثانيه به مقصد مي‌رسيد اما نمي‌دانم چرا مي‌گويند به دستش نرسيده و هنوز اعلام نظر از سوي وي انجام نشده است اما چه وي بگويد نياز به اعزام داريم و چه بگويد نداريم كه من مطمئنم نياز داريم، نونا بايد به آلمان اعزام شود.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی