ملی پوش جودو مربی خود را کتک زد

ناصر ناصری، ملی پوش تیم ملی جودو جوانان پس از خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی با سماور به مربی تیم ملی حمله ور شد.

براساس گزارش کادرفنی تیم ملی جوانان و مدیر تیم های ملی، وی علی‌رغم این که جز نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نبوده است، مدعی شده که باید در مسابقه انتخابی شرکت کند. این درخواست او که مغایر با قوانین انتخابی تعیین شده کمیته تیم های ملی است، پس از مخالفت اعضای کادرفنی با واکنش این ورزش کار همراه می شود. واکنشی که سرانجامش پرتاب سماور به سمت مربیان تیم ملی است و باعث می شود تا ناصر به کمیته انضباطی احظار شود

بهنام رشوند مربی تیم ملی جودو جوانان با اشاره به این موضوع می گوید:«:در اردوی روز شنبه بیست و سوم مرداد تیم ملی جودو بود که تمامی ملی پوشان اوزان مختلف خود را به مسئولان تیم معرفی کردند.در این بین ناصر ناصری پور یکدفعه در اردو حاضرشد و به خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی اعتراض کرد.او به کادر فنی و چند نفر از ملی پوشان حمله ور شد و به آنها صدمه زد.»

وی ادامه می دهد:«ناصر ناصری ملی پوش وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو پس از اینکه در انتخابی به قاسم نوری زاده سه بار متوالی بازی را واگذار کرد از لیست تیم ملی خط خورد و پس از سه ماه غیبت باز هم خود را به اردو رساند و جنجال آفرید. او در حالی این حرکت نا ورزشی را انجام داد که ا نوری زاده پس از شکت ناصری توانست یکی از جودوکاران اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند باشد. قاسم نوری‌زاده در این مسابقات نه تنها قهرمان آسیا شد، بلکه عنوان بهترین جودوکار را نیز از آن خود کرد. باید بگویم که کمیته انضباطی در خصوص اقدام ناصر ناصری‌پور به‌زودی تشکیل جلسه می‌دهد.»
دو نفر از ملی پوشان جودو نیز در تائید این مطلب می گویند:«وقتی در حال استراحت بودیم به یکباره از طبقه ی همکف هتل صدای داد و فریاد آمد.صحنه عجیبی بود. ما شاهد بودیم که ناصر ناصری با سماور به زارعیان سرمربی و منصوری مربی تیم حمله ور شد و سماور را به سوی آنها پرتاب کرد.» این در حالی است که ناصری پور به دلیل برخورد ناشایستی که شنبه شب در اردوی تیم ملی جوانان مرتکب شد، می‌بایستی در کمیته انضباطی حاضر، و نسب به اقدام خود توضحاتی ارائه دهد.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی