نونا نیاز به دعا دارد

نونا نیاز به دعا دارد

نونا پسانین ،پرنده ارتفاع تیم دوومیدانی خراسان رضوی در icu بیمارستان پارس بستری شد.

دختر 14 ساله مشهدی که دوشنبه شب با افتادن در مجموعه آزادی روی گردنش ،نخاعش آسیب جدی دیده بعداز عمل جراحی به icu منتقل شد.خضری نائب رئیس بانوان هیات دوومیدانی خراسان رضوی که همراه خانواده این ورزشکار در بیمارستان پارس حضور دارد در این باره می گوید:«پزشک نونا،در جراحی مهره های 4 و5 گردن او را که سوار هم شده بودند را به جای اصلی شان برگرداند و این طوری از فشار نخاع کم می شود.با این حال هنوز چهار عضو او بی حرکت است.البته به گفته پزشکان او به زمان نیاز دارد امانونا 48 ساعت بحرانی بعداز عمل را پشت سرگذاشته است.»

خضری از همه مردم می خواهد تا برای بهبودی کامل نونا دعا کنند:« از نظر پزشکی هر کاری که لازم بوده برای او انجام شده .عمل هم موفقیت آمیز بوده است.از این به بعد نونا برای بهبودی کامل به لطف خدا برمی گردد. مردم هم برای شفایش دعا کنند.»

او سطح هوشیاری ورزشکار مصدوم را خوب می داند:«سطح هوشیاری نونا بالاست. اما فکر می کنم حداقل یک ماه باید دربیمارستان پارس بماند تا علاوه بر زیر نظر بودن ، فیزیوتراپی هم انجام دهد.»

فتح‌الله‌زاده از ملي‌پوش 15 ساله دووميداني عيادت كرد

 سرپرست باشگاه استقلال از نونا پسانين ملي‌پوش 15 ساله تيم ملي دو و ميداني عيادت كرد.

                   
‌علي فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه استقلال ظهر امروز با حضور در بخش ICU بيمارستان پارس از نونا پسانين ملي‌پوش 15 ساله تيم دووميداني عيادت كرد.
فتح‌الله زاده به دعوت پوركاظمي رئيس فدراسيون پزشكي بر بالين پسانين حاضر شد و پس از دلجويي از خانواده وي قول همه گونه كمك را به آنها داد.
قرار است فردا حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس از اين ملي‌پوش 15 ساله كه قرار بود براي تيم ملي بزرگسالان به ميدان برود، ‌عيادت كند.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی