دختران فوتبالیست با شکست آغاز کردند

تیم فوتبال دختران نوجوان کشورمان نخستین دیدار خود در مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان را با شکست برابر تیم ترکیه پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دختران کشورمان که در گروه A مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان سنگاپور با تیم‌های ترکیه و گینه نو همگروه است، عصر امروز نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها را در ورزشگاه جلان بسار مقابل نماینده اروپا، ترکیه برگزار کرد و با وجود ارائه یک بازی خوب در پایان با نتیجه 4 بر 2 تن به شکست داد.

برای تیم کشورمان در این بازی فاطمه خلجی (13) و شیرین افلاکی (18) گلزنی کردند.

تیم کشورمان دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات را روز یکشنبه  هفته پیش رو برابر  تیم گینه نو برگزار خواهد کرد.

* مسابقات فوتبال بازیهای المپیک نوجوانان در دو وقت  40 دقیقه ای برگزار می شود و تیم‌ها در بین دو نیمه 15 دقیقه استراحت می کنند.

* دیدار تیم‌های ترکیه و ایران  تماشاگران ویژه‌ای همچون سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال، ژرومه واکه، دبیرکل فیفا، محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران، بهرام افشارزاده، دبیرکل این کمیته، کیومرث هاشمی، سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک نوجوانان،  برخی از سرپرستان، مربیان و  ورزشکاران  کشورمان و ... داشت.

* برای تماشای دیدار دختران ایران و ترکیه بالغ بر 500 تماشاگر به ورزشگاه جلان بسار آمده بودند که بیشتر آنها را نوجوانان سنگاپوری تشکیل می دادند. آنها به شدت دو تیم ایران و ترکیه را تشویق می کردند.

* تیم دختران نوجوان ایرانی با پوشش اسلامی و کامل به میدان رفت.

* تیم ایران گرچه در نیمه اول با بازی خوب خود مقابل تیم ترکیه به برتری 2 بریک رسید اما در نیمه دوم مقابل دفاع حملات پرتعداد تیم ترکیه فقط دفاع کرد.

* پیش از آغاز مسابقه، در بین دو نیمه و پس از پایان بازی از بلندگوهای ورزشگاه جلان بسار آهنگ‌های شاد پخش می شد که هواداران را به وجد آورده بود.

* سرمربیگری تیم ترکیه برعهده حمدان اصلان بود و تیم کشورمان را نیز شهرزاد مظفر هدایت می کرد.

*  بازی خوب تیم ایران تحسین خبرنگاران دیگر کشورها و مسئولان فنی مسابقات را به دنبال داشت.

* قضاوت دیدار ایران - ترکیه برعهده میشله پایه از کانادا بود.

* در پایان مسابقه بازیکنان تیم ترکیه شادی می کردند و در این حالی بود که بازیکنان تیم ایران زیر نظر مربیان بدنهای خود را سرد کردند.







نظرات:




گزارش تخلف
بعدی