خلیلی به استیل آذین پیوست

محسن خليلي با عقد قراردادي يك ساله به تيم فوتبال استيل‌آذين پيوست.
پس از اينكه محسن خليلي صبح امروز با مسئولان صنعت نفت آبادان به توافق نرسيد بعد از ظهر امروز به تهران بازگشت و در جلسه‌اي با مسئولان باشگاه استيل‌آذين شركت كرد.

پس از توافقات به عمل آمده بين طرفين محسن خليلي با عقد قراردادي يك ساله رسما به تيم فوتبال استيل‌آذين تهران پيوست.

خليلي قرارداد خود را در هيئت فوتبال ثبت كرد

مهاجم فصل گذشته پرسپوليس، به دنبال قهرماني بودن هدايتي و آجورلو و ميل به کسب افتخار از سوي باشگاه استيل آذين را دليل اصلي پيوستنش به اين باشگاه عنوان کرد.

محسن خليلي، شماره 17 جديد تيم استيل آذين در ارتباط با حضورش در اين تيم گفت: بعد از جدايي از پرسپوليس پروسه انتخاب تيم جديدم به آخرين روز فصل نقل و انتقالات کشيده شد. دوست داشتم در تهران و در تيمي که مدعي قهرماني باشد بازي کنم اما بر سر پيوستن به استيل آذين با مشکلاتي مواجه شدم و براي مذاکره با مديران صنعت نفت راهي آبادان شدم. وقتي در آبادان بودم، مديران استيل آذين با من تماس گرفتند و خوشبختانه توافق نهايي حاصل شد.

وي گفت: زماني به عقد قرارداد با اين تيم و پيوستن به استيل آذين بيشتر علاقمند شدم که خواست مالک و مدير عامل تيم را تنها قهرماني ديدم. ميل به قهرماني و کسب افتخار از سوي مسئولان اين باشگاه براي من هيچ جاي ترديدي باقي نگذاشت و من هم بلافاصله قراردادم را با استيل آذين امضا کردم.

خليلي افزود :من با انگيزه کسب چهارمين قهرماني استيل آذين را انتخاب کردم. پيش از اين در سايپا و پرسپوليس به عنوان قهرماني رسيده بودم. البته با پرسپوليس هم ليگ و هم جام حذفي را برده ام ضمن اينکه من طعم آقاي گلي را نيز چشيده ام. حالا هم در استيل آذين به دنبال چهارمين قهرماني هستم و علاوه بر تلاش براي کسب قهرماني به دنبال آقاي گلي نيز خواهم بود.

مهاجم فصل جديد استيل آذين تاکيد مي کند: به تيمي آمده ام که ستاره و مهره هاي کليدي زيادي دارد. از سوي ديگر حضور هافبک هاي خوب و تراز اول در يک تيم کار مهاجمان را براي گلزني اسان مي کند.

مهاجم پرسپوليس در رابطه با حضور هدايتي و آجورلو و تاثير حضور اين افراد در انتخاب تيم جديدش مي گويد: حضور هدايتي و آجورلو نقش زيادي در انتخاب من داشت. هدايتي سرمايه شخصي اش را در فوتبال هزينه کرده ضمن آنکه از هدايتي به دليل حضور در پرسپوليس شناخت کاملي داشتم. از سوي ديگر آجورلو نيز مديري بسيار موفق است که کارنامه بسيار روشن و پرباري در فوتبال ايران دارد و جزو مديران کار بلد فوتبال کشورمان محسوب مي‌شود. اين دو فقط به دنبال قهرماني هستند و هدف بزرگ اين دو مدير باعث شد که استيل آذين را انتخاب کنم.

وي در مورد حضورش با پيراهن شماره 17 استيل آذين گفت: هميشه پيراهن شماره 17را به خاطر فرشاد پيوس دوست داشتم به همين دليل هم تصميم گرفتم پيراهن شماره 17 استيل آذين را بپوشم.







نظرات:




گزارش تخلف
بعدی