معاشقه کاسیاس

ايكر كاسياس دروازه بان تيم ملي اسپانيا پس از كمك به تيمش در پيروزي یک بر صفر برابر هلند در فينال رقابتهاي جام جهاني در زمين بازي كنترل احساسات خود را از دست داده  و به گريه افتاد اما اين اتفاق بار ديگر نيز براي وي رخ داد اين بار در يك برنامه زنده تلويزيوني و به صورتي ديگر که با اقدامی غیراخلاقی و معاشقه و ملاعبه در برابر دیدگان یک ملت پیوند خورد و به تعبیری با واضح ترین شکل ممکن، اضمحلال اخلاق در غرب در قالب و شمایلی جذاب برای ماتادورها به نمایش گذاشته شود.
به نقل از شبكه خبري ام اس ان؛ در برنامه اي تلويزيوني پس از بازي وي باز هم نتوانست احساسات خود را كنترل كند و اجازه داد تا اعمالش احساسش را بيان كنند. او كه به شدت احساساتي شده بود سارا كاربونرو دوست دخترش را كه مجري اين برنامه تلويزيونی بود را هم مقابل دوربین بوسيد تا جنجالی رسانه‏ای برپا شود و بسیاری از شبکه‏های تلویزیونی به بازپخش این صحنه‏های بپردازند که حکایت اخلاق مداری در فوتبال غرب تلقی نمی‏شود و روایتی است از اوضاع خراب فرهنگی حاکم بر ورزش این کشورها که مردم تماشاچی‏شان هستند.



کاسياس كاپيتان 29 ساله تيم ملي فوتبال اسپانيا که به عنوان بهترين دروازه بان اين جام نيز انتخاب شد به كاربونرو گفت كه پس از پيروزي برابر اسپانيا فوق العاده خوشحال بوده است و افزود: من ميخواهم از همه كساني كه از من حمايت كردند والدين و برادرم تشكر كنم. سپس وي نگاهش را به پايين انداخته و چشمانش پر از اشك شد.

پس از آن كاربونرو 25 ساله اعلام كرد كه هم اكنون عكسهايي از اين ديدار آماده پخش است اما كاسياس انگشتش را تكان داد و ناگهان خم شده و كاربونرو را بوسيد و بلافاصله اعلام كرد كه گفتگو خاتمه يافته است. كاسياس بعد از گذراندن فصلي پر فراز و نشيب در رئال مادريد به دليل نداشتن تمركز به ويژه پس از ديدار با سوئيس تحت فشار بود.



زماني كه تكل ناموفق وي باعث شد تا سوئيس دروازه اسپانيا را باز كند و متعاقبا اسپانيا در اولين ديدار خود در مرحله گروهي رقابتهاي جام جهاني شكست بخورد بسياري حضور كاربونرو در كنار زمين را عامل پرت كردن حواس كاسياس می دانستند. اين شايعات تا به جايي رسيد كه رائول آلبيول هم تيمي او مجبور شد از وي دفاع كرده و بگويد: او مي داند وظيفه اش چيست و او كاملا متمركز بر قهرماني در جام جهاني است.

كاربونرو 25 ساله خبرنگار شبكه تله سينوي اسپانياست كه پس از پيروزي اسپانيا برابر هلند بي اندازه خوشحال بود. رسانه هاي بريتانيايي پس از باخت اسپانيا برابر سوئيس عكسهايي از كاربونرو رو منتشر كردند كه در جريان گرم كردن تيمها درست در پشت دروازه تيم اسپانيا ميكروفون به دست در حال تهيه گزارش است. رئيس انجمن روزنامه نگاران مادريد از اين اقدام كاربونرو انتقاد كرده و اعلام كرد كه يك خبرنگار حرفه اي بايد اخلاق را رعايت كرده و احساساتش را در كارش دخالت ندهد اما شبكه تله سينو كه بخشي از شبكه تحت مالكيت سيلويو برلوسكني نخست وزير ايتاليا است با دفاع از كاربونرو اعلام كرد اين فيفا بوده كه تصميم گرفته خبرنگاران را در پشت دروازه ها مستقر كند.




نظرات:




گزارش تخلف
بعدی