گریه های تایسون در مدینه

"مایک تایسون" اولین لحظه‌ای که وارد مسجد النبی(ص) شد، یک ساعت و نیم در مقابل قبر پیامبر(ص) اشک می‌ریخت و به حضرت محمد(ص) سلام می‌داد و می‌گفت: می‌دانم که وارد یکی از باغ‌های بهشت شده‌ام.

به گزارش شیعه‌آنلاین، "مایک تایسون"؛ بوکسور سرشناس آمریکایی سنگین وزن جهان، که در حال حاضر ٤٤ سال سن دارد، چهار سال پیش به دین مبین اسلام گروید و هفته گذشته برای انجام اعمال حج وارد عربستان سعودی شده است.

در همین ارتباط، یک منبع آگاه عربستانی گفت: "مایک تایسون" برای انجام مناسک عمره مفرده، اوایل این هفته وارد سرزمین عربستان سعودی شده است. او پس از انجام اعمال عمره مفرده، به دیدن تعداد زیادی از مساجد و اماکن متبرکه مانند مسجد قبا و مسجد قبلتین و غیره رفت. او همچنین در این سفر خود از دانشگاه اسلامی این کشور دیدن کرد.

این منبع آگاه همچنین افزود: سفر "مایک تایسون" دارای ویژگی خاصی بود و آن هم همراه او بودن تعداد زیادی از جوانان و علاقمندان به وی و همراهی کردنش در بازدیدهای مختلف است. برخی جوانان به قدری "تایسون" را دوست داشتند که ساعت‌ها در مقابل هتل محل اقامت وی منتظر می‌ماندند تا در زمان رفت‌و‌آمد، بتوانند او را ببینند و یا با وی عکس یادگاری بگیرند.

این منبع در ادامه گفت: علاقه برخی جوانان به قدری زیاد بود که حتی او را در زمان نماز هم رها نمی‌کردند و همراه او به مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) می‌رفتند. تعداد آنان به قدری زیاد بود که همگان متوجه ورود "تایسون" می‌شدند و همین امر بیشتر موجب جلب توجه می‌گردید. البته به نظر می‌رسید این حالت مورد رضایت «تایسون» نبود از همین رو گاهی برای شناخته نشدن، صورت خود را با چفیه عربی می‌پوشاند.

"مایک تایسون" در مورد این سفر عمره، گفت: بسیار خوشحالم که توانستم به این سرزمین مقدس سفر کرده و از اماکن دینی و اسلامی دیدن کنم. همچنین از اینکه علاقمندان و طرفدارانی هم در این سرزمین دارم، خیلی خرسند هستم اما از آنان خواهش می‌کنم که حداقل برای دقایقی مرا کاملا تنها بگذارند تا بتوانم تنهای تنها در این اماکن مقدس، در روحانیت و ایمان غرق شوم و لذت ببرم.

این بوکسور سرشناس در ادامه در مورد اولین لحظه‌ای که چشمانش به مسجد النبی(ص) افتاد، گفت: تا وارد مسجد‌النبی (ص) شدم، نتوانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم زیرا می‌دانستم که وارد یکی از باغ‌های بهشت شده‌ام.

در همین حال "محمد شاه‌زاده" رئیس مؤسسه دعوت و تبلیغ اسلامی کانادا که "مایک تایسون" را در این سفر همراهی می کرد، طی اظهاراتی در این باره گفت: "تایسون" اولین لحظه‌ای که وارد مسجد النبی(ص) و نزدیک قبر مطهر رسول‌الله(ص) قرار گرفت، نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و شروع کرد به اشک ریختن. او حدودا یک ساعت و نیم در مقابل قبر پیامبر (ص) اشک می‌ریخت و به حضرت محمد(ص) سلام می‌داد.




نظرات:




گزارش تخلف
بعدی