یک پرونده دیگر غیر اخلاقی از اشلی کول

اشلی کول، مدافع تیم فوتبال انگلستان، که به دلیل روابط غیراخلاقی از سوی همسرش طرد شده است، بتازگی افتضاح دیگری به بار آورده است.

اشلی کول که در حال حاضر برای سپری کردن تعطیلات تابستانی در لس آنجلس به سر می برد در طول رقابت های جام جهانی به یک مدل پیامک ارسال می کرده است. مدافع انگلستان که چندین پرونده غیراخلاقی دارد متهم به این است که در حین برگزاری رقابت های جام جهانی با یک مدل 29 ساله پیامک بازی می کرده است.

"جودی جیمز"، روانشناس و رفتارشناس، می گوید کول به این نوع روابط اعتیاد پیدا کرده و نیازمند کمک است. این متخصص عنوان کرده که ادامه این روند می تواند منجر به پایان یافتن دوره ورزشی این بازیکن شود.

جیمز گفت: اعتیاد واژه کاملا مناسبی برای اینگونه روابط نیست اما منجر به از هم پاشیده شدن روابط زناشویی وی شده است.

در گزارش "دیلی استار" در این خصوص آمده است: کول عکس های ناشایست خود را به این مدل و منشی باشگاه لیورپول ارسال می‌کرده است.

بازیکن تیم فوتبال چلسی با حقوق هفتگی 11 هزار پوند، در عرض 26 روز 139 پیامک ارسال کرده که خیلی از این پیامک ها پیش از بازی های انگلستان در رقابت های جام جهانی بوده است.

کول هفته گذشته و پس از حذف از رقابت های جام جهانی که با شکست 4 بر یک مقابل آلمان در مرحله یک هشتم نهایی روی داد، عنوان کرده بود از مردم انگلستان و تیم کشورش متنفر است. وی دلیل بیزاری خود از آنها را دخالت در زندگی خصوصی خود عنوان کرده بود.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی