این شکست مثل خوردن مشت از محمد علی کلی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از شکست سنگین 4 بر صفر مقابل آلمان در یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی گفت این شکست مثل این است که محمدعلی کلی شما را زیر مشت های خود خرد کند.

به نقل از آسوشیتدپرس، دیه گو مارادونا پس از حذف آرژانتین از رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی گفت: ممکن است از سمت خود استعفا کنم. دوست دارم این پسرها نشان دهند که چه کسانی هستند و فوتبال واقعی آرژانتین را به نمایش بگذارند.

وقتی از وی در خصوص برنامه آینده اش سوال شد، گفت: باید بدقت در این خصوص فکر کنم. با خانواده ام و بازیکنانم صحبت می کنم. آنها اینجا هستند و بر تصمیمات من تاثیرگذارند.

مارادونا افزود: این مشکل ترین تجربه زندگی ام بود. زیرا باختن با این همه بازیکن خوب، مردم خوب و حرفه ای های فوتبال، مثل این است که از محمدعلی کلی مشت های محکمی بخوری. برای من هیچ انرژی ای باقی نمانده است و تحمل این شکست را ندارم ديه‌گو مارادونا، در نشست خبري پايان ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال آلمان و آرژانتين از دور يك چهارم نهايي جام جهاني 2010 گفت: ما در واقع براي اين بازي به خوبي آماده شده بوديم اما، درست در نخستين دقيقه‌هاي بازي عقب افتاديم. بديهي است كه پس از آن گل جريان بازي كاملا متفاوت شد فكر مي‌كنم ما توپ را بسيار راحت در اختيار آنها قرار داديم و زماني كه آلماني‌ها از ما جلو افتادند به ناگهان ايده‌هايي به ذهنشان رسيد كه قبل از آن نداشتند.

مارادونا ادامه داد: تيم من خوب بازي كرد اما متاسفانه در برابر دروازه قدرت تمام كنندگي لازم را نداشتيم. در مقابل تيم آلمان از هر فرصتي براي گل‌زني به گل مي‌رسيد. نتيجه بازي نااميدكننده است اما با اين همه به بازيكنان افتخار مي‌كنم. دوست دارم از آنها به خاطر تلاششان تشكر كنم. من مي‌توانم همين فردا بروم اما دوست دارم اين جوانان همچنان خودشان را نشان بدهند و همچنين به همه نشان بدهند كه چه اندازه خوب مي‌توانند بازي كنند.

وي ادامه داد: مي توانم به آرژانتيني‌ها اطمينان بدهم كه همان اندازه ناراحت هستم كه آنها ناراحت هستند. ميزان ناراحتي من تنها با همان روزي قابل مقايسه است كه از فوتبال خداحافظي كردم.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی