پله:این تیم ملی آرژانتین نیست،تیم مسی است

پله در ادامه جنگ لفظي با مارادونا براي چندمين بار در هفته هاي اخير عليه او موضع گيري كرد و توانايي فني مارادونا در هدايت تيمش را زير سوال برد.

پله تاكنون بارها درباره شخصيت زندگي و توانايي فني مارادونا اظهارنظر كرده است. اين نظرات به ندرت فني بوده و اغلب به زندگي شخصي مارادونا مربوطه مي شده است.

پله پس از صعود آرژانتين به جمع 8 تيم پاياني در گفت و گو با روزنامه اشپيگل آلمان بار ديگر از مارادونا انتقاد كرد و گفت: نمي دانم درمورد آرژانتين چه بگويم. مارادونا، مسي را در زمين قرار داده و او همه كار مي كند. اين كه فوتبال نيست. در صورت موفقيت آرژانتين بايد بگوييم تيم مسي قهرمان جهان شد!

پله در ادامه افزود: من با مارادونا مشكلي ندارم اما نمي توانم انديشه ها و تفكرات او را قبول كنم. نمي توانم بپذيرم كه سرسوزني درباره مسائل فني و تاكتيكي اطلاعات داشته باشد. قرار دادن مسي در زمين و اختيار كامل دادن به او آرژانتين را به اين مرحله رسانده است. او به تنهايي همه كار مي كند.

پله در پايان كشورش را هم از اين انتقاد ها بي نصيب نگذاشت و از دونگا هم به دليل نتيجه گرا بودن انتقاد كرد.

اسطوره فوتبال جهان درباره دونگا گفت: او فقط به نتيجه فكر مي كند. من خودم مهاجم بودم و فقط به گلزني فكر مي كردم زيرا بازي كم گل و كسل كننده تماشاگران را دلسرد مي كند.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی