کاظمیان به سپاهان پیوست

جواد کاظميان به سپاهان پيوست.

کاظميان چهارشنبه با حضور در دفتر مدير عامل باشگاه سپاهان و رسيدن به توافق با اين تيم با بستن قراردادي 1 ساله به جمع زردپوشان پيوست تا در حضور مجددش در فوتبال ايران استان اصفهان را براي ادامه فوتبالش انتخاب کرده باشد.

او در گفت و گو با پايگاه خبري سپاهان در مورد حضورش در قهرمان ليگ برتر نهم گفت: براي من باعث مسرت است که براي تداوم فوتبالم در ايران سپاهان را انتخاب کرده ام . امير قلعه نوعي مربي بزرگ و محبوب ايران در مورد حضورم دراين باشگاه با من صحبت کرد و با توجه به شخصيت سپاهان و اقتداري که در فوتبال ايران دارد، اين تيم را به عنوان تيم امسالم انتخاب کرده ام.

کاظميان ادامه داد: دراستان اصفهان متولد شده ام و اميدوارم با حضور در سپاهان بتوانم دينم را به مردم عزيز اين استان ادا کنم.

وي در مورد اهدافش از حضور در سپاهان و فوتبال ايران گفت: امسال با هم بازهم اقتدار تمام ناشدني سپاهان در فوتبال ايران را نشان مي دهيم و بهتر است ساير تيم هاي مدعي به نائب قهرماني فکر کنند. ضمن اين که غير از قهرماني در ليگ ايران سال 2011 را سالي ويژه براي موفقيت سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا بدانيد. در پايان مسابقات امسال مردم اصفهان باز هم خود را آماده برپايي جشن هاي قهرماني کنند.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی