شمس:اعتراف میکنم که در نقلو انتقال بازیکن نقش داشتم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتراف می کنم در کار نقل و انتقال و معرفی بازیکنان و مربیان ایرانی به کویت و بسیاری از کشورهای دیگر دست دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به اظهارات اخیر عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب افزود: اعتراف می کنم بنده در کار نقل و انتقال و معرفی بازیکنان و مربیان ایرانی به کویت و بسیاری از کشورهای دیگر نظیر بحرین، قطر و فلیپین دست دارم منتها این کار را برای رضای خدا و خدمت به فوتسال ایران و بازیکنان پراستعداد کشور انجام می دهم و ریالی و دیناری از بابت آن دریافت نکرده و نمی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با رد اتهام دلالی اضافه کرد: من به این عملم افتخار می کنم و ثواب این خدمت این است که با دعای خیر خانواده‌های همین بازیکنان در بازی ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا هر هفت شوت ما درون دروازه حریف قرار می گیرد.

وی با تایید اینکه لابی ترابیان در انتخاب وی به عنوان مربی برتر سال جهان در سایت فوتسال پلنت موثر بوده است، گفت : در حقیقت عناوین زیاد من مهمترین دلیل برای انتخاب من بود. البته رابطه ما دو طرفه بوده است، اگر تیم ملی فوتسال ایران با مربیگری من و بازیکنان قهرمان ده دوره آسیا نبود آیا ترابیان به عضویت کمیته فوتسال آسیا پذیرفته می شد؟

شمس در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفتگو از توافق خود با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای قرار گرفتن تیم ملی فوتسال در کمیته تیم‌های ملی خبر داد و گفت: بودجه و مسایل تیم ملی فوتسال با این کمیته است و ترابیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال می تواند به امور لیگ فوتسال و آموزش و گسترش این رشته در سراسر ایران بپردازد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: اقرار می کنم آدم احساساتی هستم ولی خوشحالم شفاف آنچه در دلم هست بیان می کنم اگر حرفی زدم برای گرفتن حق بچه‌های تیم ملی و فوتسال ایران بوده و به رغم تهدیدهای آقای ترابیان در فرودگاه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که کسی حق ندارد مصاحبه کند، از حقوق بچه‌های تیم دفاع کردم و با همین مصاحبه‌ها سناریوی ایشان برای کنار گذاشتن بنده از فوتسال و آوردن "ویکتور هرمانتس" با حمایت افکار عمومی و رسانه‌ها شکست خورد.

وی با اعلام آمادگی برای جذب اسپانسر چهارصد هزار دلاری برای تیم ملی فوتسال ایران ظرف دو هفته آینده اضافه کرد: هر کس برای تیم چهارم دنیا نمی تواند اسپانسر جذب کند بی عرضه است و همین جا اعلام می کنم اگر بخواهند من ظرف دو هفته اسپانسر تیم ملی را با چهارصد هزار دلار معرفی می کنم.

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در عین حال از آمادگی خود برای آشتی با عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال ایران خبر داد و گفت: در صورتی که ایشان شرایط تیم ملی را قبول کند و اسپانسر برای لباس و تیم ملی تعیین شود، رقتارش در مورد تحقیر بازیکنان تیم ملی در سفرها تغییر کند و دیدارهای تدارکاتی خوبی در این دو سال باقیمانده تا جام جهانی 2012 داشته باشیم، من همین جا قول می دهم اگر این شرایط مهیا شود مخلص آقای ترابیان هستم با ایشان مشکلی ندارم و آشتی بین ما برقرار است به هیچ مراسمی هم نیازی است.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی