راز ساعت مچی های مارادونا

راز ساعت هاي مچي ديه گو مارادونا مربي تيم ملي فوتبال آرژانتين در مصاف روز گذشته تيمش در مقابل تيم ملي نيجريه که به برد تيم ملي فوتبال آرژانتين انجاميد، برملا شد.

ايگاه اينترنتي ياهو نيوز در مطلبي به قلم "بروکس پک" در همين خصوص نوشت: هرچند که اغلب سوالاتي که از مارادونا در خصوص کارهاي عجيبي که مي کند، پاسخي منطقي را در بر ندارد اما، پاسخ به اين سوال که چرا وي در مسابقه روز گذشته تيمش در مقابل نيجريه، دو ساعت مچي بر دست داشت، پاسخ قابل قبولي به همراه داشته است.
بر اساس اين گزارش، مربي تيم ملي آرژانتين معمولا هنگاميکه سفر مي کند دو ساعت بر دست مي بندد که يکي از آنها به وقت محلي تنظيم شده است و ديگري زمان را به وقت کشورش ، آرژانتين، نمايش مي دهد.
از اين گذشته مارادونا به عنوان شخصي خوش سليقه که همواره با مد روز گام برمي دارد، از وسايل و زيورالات لوکس استفاده مي کند و علاوه بر اين علاقه خاصي به ساعت هاي لوکس و خوش هيبت دارد.
به عنوان مردي که همواره به چيزهاي لوکس بها مي دهد بد نيست بدانيم که وي گوشواره هاي بزرگ الماس برگوش دارد.
به نوشته نويسنده مقاله، اين خوش سليقگي مارادونا علاوه بر خودش به مزاق مسولان اداره ماليات ايتاليا نيز خوش مي آيد چرا که باعث مي شود تا آنها بتوانند از اين طريق قسمتي از بدهي 39 ميليون دلار مالياتي او که سابقه آن به زمان زندگي مارادونا در ايتاليا و هنگاميکه وي در تيم ناپولي بازي مي کرده را زنده کنند.
بر اساس اين خبر، در سال 2006 ميلادي هنگاميکه مارادونا براي شرکت در يک مسابقه فوتبال که با اهداف خيرخواهانه برگزار شده بود به ناپل سفر کرده بود، مسولان مالياتي ايتاليا دو ساعت مچي گرانقيمت رولکس وي را به حساب بدهي هاي مالياتي از او گرفته و ضبط کردند.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی