کریمی با استیل آذین تمدید کرد

كريمي: مي‌خواهم سال‌هاي آخر فوتبالم را در تهران بگذرانم

 بازيكن شماره 8 باشگاه استيل آذين گفت: خوشحالم كه باز هم براي استيل آذين بازي مي‌كنم و مي‌خواهم سال‌هاي آخر فوتبالم را در تهران بگذرانم.

                     
علي كريمي پس از تمديد قرارداد با باشگاه استيل آذين گفت: فصل خوبي را در استيل آذين سپري كردم و پس از مذاكرات با مسئولان اين باشگاه براي تمديد قرارداد به مدت يك فصل ديگر به نتيجه رسيديم. استيل آذين تيم كم حاشيه و خوبي است. شرايط اين تيم را مساعد ديدم و قراردادم را تمديد كردم.

كريمي عنوان كرد: پيشنهاداتي از تيم‌هاي مختلف دريافت كرده بودم اما فصل گذشته از شرايط استيل آذين راضي بودم و از سويي ترجيح مي‌دادم در تهران بمانم. به همين جهت قراردادم را تمديد كردم و خوشحالم كه باز هم براي استيل آذين بازي مي‌كنم. مي‌خواهم سال‌هاي آخر فوتبالم را در تهران بگذرانم.

وي با اشاره به فعاليت اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: فكر مي‌كنم يارگيري خوبي داشته‌ايم و نسبت به تيم‌هاي ديگر بهتر عمل كرده‌ايم. با اين شرايط تيم قدرتمندي آماده شده و اميدوارم موفق به كسب عنوان قهرماني شويم. من فكر مي‌كنم اين مجموعه توان قهرماني را دارد. استيل آذين حالا يكي از شانس‌هاي اصلي قهرماني است اما بايد سخت تلاش كنيم تا به اين هدف برسيم.

كريمي گفت: اميدوارم همه در كنار هم تلاش كنيم و با موفقيت در مسابقات ليگ پاسخ خوبي به زحمات آقاي هدايتي و آقاي آجورلو بدهيم. اميدوارم همه اعضاي تيم در پست‌ها و جايگاه‌هاي خودشان به خوبي تلاش كنند تا شاهد موفقيت استيل آذين باشيم.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی