شمس استعفا کرد

حسین شمس سرمربی تیم فوتسال با ارائه استعفا به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از تیم ملی کشورمان کناره گیری کرد.

حسین شمس در بازگشت از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تاکید کرد با شرایط فعلی حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال کشورمان نیست و تصمیم به جدایی از این تیم دارد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در بازدیدی که روز چهارشنبه از کمپ تیم‌های ملی داشت، اعلام کرده بود هنوز نامه‌ای که نشان دهنده استعفای رسمی حسین شمس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال باشد را ندیده و نمی تواند در این خصوص اظهارنظری صریح داشته باشد.

حسین شمس که ظاهرا این بار تصمیم به جدایی‌اش از تیم ملی قطعی است، متن استفعای خود را تنظیم و روز سه شنبه به عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ارائه کرده است. ترابیان نیز امروز نامه استعفای حسین شمس را در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار داد تا در این خصوص تصمیمات مقتضی اعمال شود.

باید دید این بار فدراسیون فوتبال چه واکنشی به استفعا شمس نشان خواهد داد. آیا استعفای این مربی پذیرفته می شود یا اینکه او بازهم به فعالیت خود در کنار تیم ملی ادامه خواهد داد.

شانزدهم مرداد 1385 و در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران در شوک ناکامی در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بود، حسین شمس به عنوان جانشین ژوراندیرو برزیلی در این تیم انتخاب شد.

شمس پس از قبول مسئولیت تیم ملی فوتسال ایران با بهره گیری از حمایت و پشتیانی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال چهره این تیم را در جوان کرد و ضمن دستیابی به سه عنوان قهرمانی در آسیا، راهیابی به مرحله دوم مسابقات جام جهانی 2008 برزیل و کسب نتایج درخشان در این مسابقات، فوتسال ایران را تا رده چهارم رنکینگ جهان ارتقا داد.

دیگر حاضر به همکاری با این فدراسیون نیستم/ جانم را برداشتم و فرار کردم
سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با شرایط فعلی حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال نیستم و دیگر به تیم ملی فوتسال ایران بازنمی گردم.

حسین شمس با بیان این مطلب افزود: کارم با فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال تمام شده است. با این فدراسیون که از دید مدیرش مهمترین کار تیم ملی فوتسال قهرمانی در جام جهانی است و ارزشی برای قهرمانی آسیا قائل نیست دیگر نمی توانم همکاری داشته باشم.

وی در ادامه افزود: آقای کفاشیان اگر برای تیم ملی فوتسال ایران ارزش قائل بود حداقل برای استقبال از این تیم به فرودگاه می آمد و فقط به یک تبریک بسنده نمی کرد. آن هم برای تیمی که بهترین نتایج تاریخ فوتسال ایران را در آسیا کسب کرده و توانسته بود مقابل بهترین تیم‌های قاره نتایجی فوق العاده کسب کند.

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه دیگر نمی توانسته شرایطی که بین فدراسیون فوتبال و این تیم حاکم بوده است را تحمل کند افزود: رئیس فدراسیون فوتبال یک عذرخواهی نه از من بلکه به جامعه فوتسال بدهکار است و تا زمانی که این عذرخواهی را نکند، محال است به تیم ملی بازگردم.

شمس با تاکید دوباره بر اینکه به تیم ملی فوتسال ایران بازنمی گردد در واکنش به اظهارات اخیر علی کفاشیان که روز چهارشنبه اعلام کرده بود هنوز متن استعفای حسین شمس بدستش نرسیده است، گفت: من روز سه شنبه نامه استعفای خود را به آقای ترابیان رئیس کمیته فوتسال دادم. حتما نامه سلسله مراتب اداری خود را طی کرده تا بدست رئیس فدراسیون برسد و ایشان دیر متوجه کناره گیری من از تیم ملی فوتسال شده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها 25 درصد از رقم قرارداد خود با فدراسیون فوتبال را دریافت کرده است افزود: هنوز با من تسویه حساب نشده و پول پاداشم را نیز پرداخت نکرده‌اند. اگر هم پولم را ندهند، مهم نیست. من فقط با افرادی کار می کنم که صداقت داشته باشند.

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال ایران خاطر نشان کرد: پنج ماه است که از فدراسیون فوتبال هیچ پولی دریافت نکرده‌ام. این فدراسیونی که اینقدر مدعی است، پول مربیانش را بدهد، پول من نه، دیگر مربیان تیم ملی فوتبال. من که جانم را برداشتم و از دست این فدراسیون فرار کردم.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی