مایلی کهن :انصاری فرد بهتر از مارادوناست

سرمربي تيم فوتبال سايپا پس از حضور در كميته‌ي انضباطي گفت: به هر حال من به كسي توهين نكردم و مشخص شد كه بعضي‌ها با وجود اينكه توهين مي‌كنند، به كميته انضباطي دعوت نمي‌شوند.

محمد مايلي كهن در گفت‌وگو با ايسنا با رد نقل قولي كه از او در يكي از روزنامه‌هاي ورزشي به چاپ رسيده بود، گفت: ‌درست است من در كميته‌ي انضباطي انتقادهايي را مطرح كردم اما، هيچ گاه نگفتم كه يك دونده نمي‌تواند رييس فدراسيون شود. اعتقاد دارم ورزشي بودن مي‌تواند يكي از فاكتورهاي مثبت براي رييس يك فدراسيون باشد. چه بدي دارد كه يك كشتي‌گير رييس فدراسيون فوتبال شود و يا يك فوتباليست رياست فدراسيون وزنه‌برداري يا كشتي را بر عهده بگيرد. حداقل اتفاق اين است كه آن ورزشكار خاك آن ورزش را خورده است. اينكه بگويم يك دونده نمي‌تواند رييس فدراسيون فوتبال شود، مغاير با ايده و افكارم است.

وي در پاسخ به اين سوال كه انتظار داريد كميته انضباطي چه تصميمي بگيرد، گفت: من به كسي توهين نكردم و به غير از اين نمي‌تواند باشد كه آن‌ها هم از صحبت‌هايم مجاب شده باشند. به هر حال مشخص شد كه بعضي‌ها توهين مي‌كنند ولي به كميته‌ي انضباطي دعوت نمي‌شوند.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا سايپا فصل آتي براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا مبارزه مي‌كند گفت: طبعا هدف ما همين است. اگر امسال هم حواسمان را جمع مي‌كرديم و برخي اشتباه‌هاي داوري به سودمان مي‌شد، مي‌توانستيم به اين مهم برسيم.

سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال كه آيا در بازاري كه باشگاه‌ها براي جذب يك بازيكن تا 600 ، 700 ميليون تومان هزينه مي‌كنند آيا مي‌توانيد موفق باشيد گفت:‌ امسال يك تيم متعارف مي‌بنديم و سعي مي‌كنيم بازيكنان‌مان را با دقت انتخاب كنيم. پرداخت پول زياد به اين معنا نيست كه حتما بازيكن خوبي را جذب كرده‌ايم به همين خاطر ما با وسواس كارمان را انجام مي‌دهيم و پول زيادي هم به كسي پرداخت نمي‌كنيم.

مايلي كهن درباره اينكه آيا سايپا امكانات لازم را براي حضور در جمع مدعيان در اختيار دارد گفت:‌ بايد مشخص كنيم كه منظور از امكانات چيست. اگر منظور شما پرداخت 600 ، 700 ميليون تومان است، خير ما چنين امكاناتي را در اختيار نداريم.

وي با تاييد خبر تعيين 500 ميليون تومان براي صدور رضايت‌نامه كريم انصاري فرد گفت: در چند روز اخير بحث‌هايي در برخي روزنامه‌ها مطرح شده كه نشان مي‌دهد برخي افراد با مسائل ورزشي بيگانه هستند. يكي از روزنامه‌ها حتي نوشته‌ بود مگر انصاري فرد مارادونا است؟ از ديد ما او در شرايط كنوني حتي بهتر از مارادوناست. آيا انتظار دارند كه ما براي بازيكني كه دست كم300 ميليون تومان برايش هزينه كرده‌ايم، رضايت‌نامه مفت و مجاني بدهيم؟ اين حق طبيعي باشگاه است كه بر روي بازيكني كه سرمايه‌گذاري كرده قيمت بگذارد و اين از اصول حرفه‌اي است. ضمن اينكه به غير از 500 ميليون تومان بندهاي ديگري در نظر گرفته‌ايم. هر باشگاهي كه او را مي‌خواهد بايد بداند كه در صورت ترانسفر او در سال اول بايد 50 درصد در سال دوم 40 درصد و در سال سوم 30 درصد از مبلغ قراردادش را به سايپا پرداخت كند. ما اين كار را در زمان مسعود شجاعي و جواد كاظميان هم انجام داديم. ما كارمان را بلديم و تحت تاثير جوسازي‌ها هم قرار نمي‌گيريم ضمن اينكه انصاري‌فرد مشتري‌هاي ديگري هم دارد. قيمت رضايت‌نامه او تا ديروز 500 ميليون تومان بود و معلوم نيست از حالا به بعد قيمت رضايت‌نامه او همين باشد يا بيشتر شود؟






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی