4 سال است که خون به دلم کرده اند

شمس: مسخره کردن یک مربی برای کفاشیان دیگر بس است// ترابیان هم نمی تواند جلوی رفتن مرا بگیرد
 سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد شدید از رئیس فدراسیون فوتبال و با ارائه استعفای خود گفت: مسخره کردن یک مربی برای کفاشیان دیگر بس است.

حسین شمس روز سه شنبه   خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال ده دوره متوالی توانسته قهرمان قاره آسیا باشد اما در طول 4 سال اخیر بارها با ناملایمات روسای فدراسیون مواجه شدم.
وی ادامه داد: 4 سال است که خون به دلم کرده اند و در هر تورنمنت بدون توجه به شرایط حساس فوتسال ایران آقایان کوچکترین حمایتی را هم از ما انجام ندادند و در هر سفر بازیکنان تیم ملی فوتسال حتی پاداش یا مبالغ سفر هم دریافت نکرده اند.
وی افزود: کفاشیان فوتسال را دوست ندارد و به همین دلیل حتی به خود اجازه نداد تا در فرودگاه حاضر شود تا از تیم قهرمان آسیا استقبال کند و این نشان دهنده بی اهمیت بودن فوتسال برای اوست به همین دلیل از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری می کنم تا آقایان هر مربی را که دوست دارند بیاورند.
شمس با تاکید بر این مطلب به ایسکانیوز گفت: نمی دانم چرا رئیس فدراسیون در فرودگاه برای استقبال از تیم قهرمان نیامد و فکر نمی کنم کاری مهم تر از این وجود نداشته باشد که رئیس فوتبال یک کشور برای حضور بازیکنانش در یک کشور ارزش قائل شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: تصمیم من برای جدایی از تیم ملی فوتسال قطعی است و حتی در این بین ترابیان هم نمی تواند جلوی رفتن مرا بگیرد.
وی اضافه کرد: تیمی که توانسته مقام چهارم را در فوتسال دنیا به دست آورد بازیکنانش در مظلومیت کامل به سر می برند زیرا امکانات ورزشی ما در حد یک تیم روستایی است در حالی که امکانات تیم هایی که پایین تر از ما هستند در اندازه جهانی می باشد.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی