مهاجرانی:پروین گفت ماندم در کار انجام شده!

حشمت مهاجرانی تاکید کرد که از استیل آذین جدا نمی شود.

مربی سرشناس تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 که سال قبل به عنوان مدیر فنی تیم استیل آذین فعالیت می کرد در واکنش به خبر انتصاب علی پروین به جای او گفت:«البته وقتی هیات مدیره تیم این تصمیم را گرفتند ، من تهران نبودم و دبی هستم چون نوه دختری ام به دنیا آمده است پس باید می آمدم و کنار خانواده ام می ماندم . این سفرم هنوز هم ادامه خواهد داشت و فکر می کنم چند هفته ای اینجا بمانم.»
البته پس از تغییرات ایجاد شده در استیل آذین ، پروین با مهاجرانی تماس گرفته و این دو با یکدیگر صحبت کرده اند. او در این باره می گوید:« دیروز علی پروین با من تماس گرفت و گفت حشمت خان همه این اتفاقات یکدفعه رخ داده و در کار انجام شده قرار گرفته است که من هم در جوابش گفتم اتفاقا خیلی بهتراست که او را انتخاب کرده اند چون علی شاگردم بوده و غریبه نیست. اگر یک غریبه را می آوردند که بدتر می شد. البته من به عنوان یک مربی حرفه ای ، هیچ وقت از این اتفاقات ناراحت نمی شوم.»
او درباره شرایط کاری خود در آینده هم گفت:« من همچنان در استیل آذین می مانم . با هدایتی در این باره صحبت کردیم. به دلیل مشغله های کاری ام قرار شده تا سمت دیگری را برایم تعریف کنند که مسولیت اجرایی نداشته باشد اما مطمئنا در استیل آذین ماندنی هستم و قرار نیست تا تغییری در شرایط کاری ام ایجاد شود. هیچ پیشنهادی از تیم های دیگر لیگ ندارم و اصلا هم قرار نیست که به حضور در تیم دیگری غیر از استیل آذین حتی فکر کنم.»
او اگرچه خیلی در جریان اخبار تیمش نیست اما می گوید:« فکر می کنم نحوه چینش بازیکنان جدید به خوبی طی می شود و استیل آذین می تواند در لیگ دهم به عنوان یک گزینه اصلی برای قهرمانی در لیگ برتر باشد. به هر حال استیل بازیکنان بزرگ زیادی را دارد که هر کدام شان برای ما سرمایه ای بزرگ محسوب می شوند. با این شرایط و با حضور چهره هایی چون علی پروین می توانیم امیدوار تر از قبل باشیم.»

استیل آذین در فصل جدید غیر از تمدید قرارداد با چهره هایی چون کریمی و مهدوی کیا تا به حال ستاره هایی چون سوشا مکانی ، حسن اشجاری ، میلاد زنید پور ، حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور را به تیمش اضافه کرده است.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی