پروین و آصفی عضو هیات مدیره استیل آذین

علی پروین پیش از این نیز سابقه فعالیت و همکاری با باشگاه استیل آذین را داشته است. او قرار بود برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شود.
حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین طی احکامی علی پروین و حمیدرضا آصفی را به عضویت هیئت مدیره این باشگاه منصوب کرد.
عصر روز یکشنبه و در نشست هیئت مدیره باشگاه استیل آذین طی احکامی جداگانه از سوی حسین هدایتی مالک و رئیس هیات مدیره این باشگاه، علی پروین و حمیدرضا آصفی به عضویت هیئت مدیره استیل آذین منصوب شدند. این دو پس از معرفی از سوی هدایتی در جلسه روز یکشنبه هیئت مدیره استیل آذین شرکت کردند.

علی پروین پیش از این نیز سابقه فعالیت و همکاری با باشگاه استیل آذین را داشته است. او قرار بود برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شود.

حمیدرضا آصفی سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه نیز سابقه فعالیت مدیریتی در باشگاه‌های ورزشی را داشته است که از آن جمله می توان به عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال اشاره کرد.


علی پروین مدیرفنی استیل آذین شد
علی پروین دقایقی پس از عضویت در هیئت مدیره باشگاه استیل آذین به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال این باشگاه نیز انتخاب شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه سرمربیگری در تیم فوتبال این باشگاه را نیز دارد امروز یکشنبه به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استیل آذین و مدیرفنی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

پروین در نشست عصر یکشنبه هیئت مدیره باشگاه استیل آذین شرکت کرد و در این نشست به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال این باشگاه نیز انتخاب شد. پیش از این حشمت الله مهاجرانی مسئولیت مدیریت فنی تیم فوتبال استیل آذین را برعهده داشت.

حمید رضا آصفی دیپلمات کشورمان نیز امروز با حکم حسین هدایتی به عضویت هیئت مدیره باشگاه استیل آذین درآمد.
آصفي: اميدوارم از تجربيات خودم در استيل‌آذين به خوبي استفاده كنم
سخنگوي سابق وزارت امور خارجه و سفير اسبق جمهوري اسلامي ايران در امارات از حضور در هيات باشگاه استيل آذين ابراز خرسندي كرد.

حميد رضا آصفي پس از انتخاب به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استيل آذين گفت: خوشحالم كه توفيق خدمت در مجموعه اين باشگاه خصوصي و همكاري با دوستان در هيات مديره استيل آذين را دارم. پس از دريافت پيشنهاد همكاري با باشگاه استيل آذين اين پيشنهاد را مورد ارزيابي قرار دادم و به اين نتيجه رسيدم كه مي‌توانم به اين مجموعه كمك كنم. اميدوارم در كنار هم به نتايج خوبي دست پيدا كنيم.

آصفي افزود: استيل آذين به عنوان يك باشگاه حرفه‌اي و البته خصوصي در فوتبال اين كشور تاثيرگذار است و من اميدوارم از تجربيات خودم در اين مجموعه به خوبي استفاده كنم. فكر مي‌كنم اين باشگاه مي‌تواند نتايج خوبي به دست بياورد و يكي از تيم هاي موفق فوتبال حرفه اي ايران باشد.
پروين: با استيل‌آذين به قهرماني فكر مي‌كنم
عضو جديد هيات مديره و مدير فني استيل آذين اظهار اميدواري كرد همراه اين تيم در فصل آينده موفق به كسب عنوان قهرماني شود.
 علي پروين پس از انتخاب به عنوان عضو جديد هيات مديره و همچنين مدير فني تيم فوتبال استيل آذين گفت: از اين كه به استيل آذين بازگشته‌ام و باز هم در كنار اين مجموعه حضور دارم خوشحالم. اميدوارم در كنار هم موفقيت‌‌هاي بزرگي به دست بياوريم.

پروين عنوان كرد: استيل آذين نسبت به سال‌هاي گذشته تفاوت زيادي داشته و حالا با تجربه بيشتري در مسابقات ليگ حضور دارد. اين تيم مي‌تواند به افتخارات بزرگ‌تري دست پيدا كند و اهداف مهمي را در نظر داشته باشد.

مدير فني استيل آذين گفت: هميشه در هر كجا كه كار كرده‌ام هدفي جز قهرماني نداشتم و فكر مي‌كنم استيل آذين هم توان رسيدن به اين هدف را دارد. در اين باشگاه تنها به قهرماني مي‌انديشم و البته اطمينان دارم مي‌توانيم در اين فصل سهميه صعود به رقابت هاي آسيايي را كسب كنيم.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی