تبریک ساکت به اینتر میلان

با ارسال نامه‌اي به موراتي؛
                                ساكت قهرماني اينترميلان را تبريك گفت!
محمد رضا ساكت و ماسيمو موراتي در سال 84 و در ديداري كه مديرعامل سپاهان در ميلان با مديرعامل و ساير مقامات اينتر انجام داد همكاري‌هاي خود را در حوزه‌هاي ورزشي آغاز كردند.
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه‌اي به مديرعامل اينترميلان ايتاليا قهرماني‌هاي اين تيم را در رقابت‌هاي مختلف تبريك گفت.

 محمدرضا ساكت در نامه‌اي به ماسيمو موراتي، مدير عامل باشگاه اينتر ميلان ايتاليا موفقيت‌هاي پي در پي اين باشگاه ايتاليايي در رقابت‌هاي ليگ ايتاليا و ليگ قهرمانان اروپا را تبريك گفت و براي اين باشگاه آرزوي موفقيت كرد.

در نامه ساكت آمده است:
"خبر پيروزي‌هاي پي درپي باشگاه اينتر ميلان در اين فصل نشان از سال‌ها برنامه‌ريزي، مديريت و تلاش است و بدون شك نقش شما و كادر رهبري اينتر در اين پيروزي‌ها غيرقابل انكار است.

اين پيروزي‌هاي متداول را به شما، كادر فني، بازيكنان و هواداران قهرمان آبي ايتاليا تبريك مي‌گويم.
بوسه شما و همه اينترميلاني‌ها بر جام ليگ قهرمانان اروپا پازل موفقيت‌هايتان در اين فصل را تكميل كرد و بار ديگر اين تيم محبوب را بر بام قاره سبز نشاند تا هواداران بي‌شمارتان در ايران همچون ايتاليا و ساير نقاط جهان فارغ از مرزهاي جغرافيايي شادمان باشند.

همه منتظريم تا با قهرماني‌تان در جام باشگاه‌هاي جهان در فصل آينده تالار افتخاراتتان را زيباتر كنيد.
اميدوارم 2 باشگاه فولاد سپاهان ايران و اينتر ميلان ايتاليا به عنوان 2 باشگاه خواهرخوانده براي همكاري‌هاي ورزشي همچون گذشته در كنار يكديگر در همه عرصه‌ها به‌وِيژه در رده تيم‌هاي فوتبال پايه و پروژه اينتر كمپوس بهتر از قبل ادامه دهند.

اميدوارم همانند ديدارهاي قبلي باز هم توفيق ديدار با شما و ساير مديران اينتر را در ايتاليا و ايران داشته باشم و در آينده‌اي نزديك باشگاه فولاد مباركه سپاهان ايران ميزبان شما و همكاران‌تان در شهر اصفهان باشد. "

محمد رضا ساكت و ماسيمو موراتي در سال 84 و در ديداري كه مديرعامل سپاهان در ميلان با مديرعامل و ساير مقامات اينتر انجام داد همكاري‌هاي خود را در حوزه‌هاي ورزشي آغاز كردند.

اين همكاري‌ها تاكنون در زمينه پروژه اينتر كمپوس (مدارس فوتبال) و تيم‌هاي پايه به اجرا درآمده است.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی