شکست تیم تنیس روی میز آرژانتین در برابر ایران

تيم ملي پينگ‌پنگ بانوان ايران براي نخستين بار در طول تاريخ رقابت‌هاي جهاني آرژانتين را شكست داد.

به گزارش خبرنگار اعزامي از مسكو، در آغاز نخستين روز پنجاهمين دوره ‌رقابت‌هاي قهرماني جهان در بخش تيمي بانوان ايران از ساعت 10 صبح به وقت محلي در ديدار افتتاحيه به مصاف آرژانتين رفتند و در نهايت در ديداري بسيار تماشايي با نتيجه 3 بر صفر از صد حريف قدرتمند خود گذشتند تا براي نخستين بار در طول تاريخ رقابت‌هاي جهاني پيروزي برابر تيم آرژانتين را تجربه كنند.

حريف ايران در حال حاضر در رده‌ي جهاني 61 قرار دارد، اين در حالي است كه تيم ملي بانوان ايران رنكينگ 96 جهان را به خود اختصاص داده است.

در گام نخست اين ديدار ندا شهسواري روي ميز 17 به مصاف حريف آرژانتيني خود رفت و در نهايت توانست با نتيجه 3 بر يك به برتري برسد.

شهسواري در ست‌هاي اول ، سوم و چهارم به ترتيب با امتيازهاي 6-11، 4-11 و 4-11 به برتري رسيد و در گيم دوم با نتيجه 9-11 مغلوب حريف خود شد.

در ديدار دوم محجوبه عمراني در مجموع با نتيجه 3 بر يك از صد حريف خود گذشت.

او در ست هاي اول، دوم و چهارم با نتايج 9-11، 8-11 و 9-11 مقابل حريف خود به پيروزي رسيد و در ست سوم با حساب 9-11 متحمل شكست شد.

در ديدار سوم پريسا صمدي ديگر پينگ‌پنگ باز ايراني حاضر در اين رقابت‌ها در مجموع با حساب 3 بر صفر حريف خود را شكست داد. او با حساب 9-11، 10-12 و 7-11 از حريف خود پيشي گرفت تا در نهايت تيم ملي پينگ‌پنگ بانوان ايران با سه پيروزي پياپي اولين حريف خود را در رقابت‌هاي جهاني مسكو شكست دهد و كار خود را با پيروزي آغاز كند.

فردا (دوشنبه) در ادامه‌ي پنجاه و دومين روز از پنجاهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني جهان از ساعت 13 به وقت محلي اين تيم به مصاف كنگو مي‌رود.

تيم ملي بانوان ايران هم‌چنين دوشنبه بعدازظهر از ساعت 19 به وقت محلي در سومين ديدار خود با تيم ملي اسكاتلند روبرو خواهد شد.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی