وقتی زنگی آبادی یادش میرود:جابه جایی دوچرخه ها با ماشین زباله دروغ است

وي انتقاد ديگر در مورد جابه‌جايي دوچرخه‌ها با ماشين‌هاي حمل زباله را دروغ محض خواند و گفت: ‌اين حرف‌ها جوسازي است و حقيقت ندارد. در مورد در اختيار نگذاشتن ماشين به مربيان تيم‌ها در مرحله‌ي پرولوگ و اعتراض آنها نيز بايد بگويم كه در هيچ جاي جهان در مسافت كمتر از هشت كيلومتر ماشين در اختيار نمي‌گذارند.
پس از پايان سومين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري رياست جمهوري ايران، سرپرست فدراسيون گفت: اين دوره از تور در شرايط خوبي و با كمترين هزينه برگزار شد.

علي زنگي‌آبادي اظهار كرد: در دو سال گذشته فدراسيون مجري بود و هزينه زيادي مي‌شد، به طوري كه خود آقايان و مسوولان فدراسيون‌هاي وقت مي‌گفتند حدود 600 ميليون براي هر دوره هزينه مي‌شد؛ اما امسال هزينه اين تور شايد به 200 ميليون هم نرسيد. در پرداخت جايزه نقدي تور بخشي را فدراسيون پرداخت كرد و بخشي را هم از ديگران كمك گرفتيم.

وي افزود: حمل و نقل، اسكان، رفت و آمد، غذا و بقيه موارد كه از ملزومات برگزاري تور بود را شهرداري‌ها تقبل كرده بودند كه اين مساله كمك زيادي به ما كرد. البته مي‌شد تور رياست جمهوري را بهتر از اين هم برگزار كرد.

سرپرست فدراسيون دوچرخه‌سواري با تاكيد بر اينكه تمام كارهاي لازم براي برگزاري سومين دوره تور رياست جمهوري در 20 روز انجام شد، خاطرنشان كرد: پيش از اين رقابت، مسابقه‌هاي قهرماني آسيا برگزار شد، بنابراين نمي‌توانستيم زياد به برگزاري تور بپردازيم. شوراي تامين استان هم براي هماهنگي‌هاي بيشتر پيش از عيد برگزار نشد و به بعد از سال نو موكول شد. تنها كاري كه پيش از سال جديد انجام شد ارسال دعوتنامه‌ها به تيم‌ها بود.

وي ادامه داد: پس از برگزاري مرحله‌ي نخست و بستن اتوبان شهيد بابايي برخي انتقاد كردند كه چرا ترافيك ايجاد كرديد. اما اين مساله براي ما اهميت ندارد چرا كه براي ما امنيت دوچرخه‌سواران در اولويت است. ضمن آن كه در كدام مكان تهران مي‌توانستيم اين تور را برگزار كنيم كه ترافيك ايجاد نشود. امنيت دوچرخه‌سواران مهم است و بقيه راهكارها براي جلوگيري از ترافيك به پليس مربوط مي‌شود.

زنگي‌آبادي در پاسخ به انتقاد ديگر در مورد چيدمان نامناسب پانل‌ها گفت: جابه‌جايي در پانل‌ها به خواست "مارتين براون" ناظر فدراسيون جهاني بود و مشكلي وجود نداشت.

وي انتقاد ديگر در مورد جابه‌جايي دوچرخه‌ها با ماشين‌هاي حمل زباله را دروغ محض خواند و گفت: ‌اين حرف‌ها جوسازي است و حقيقت ندارد. در مورد در اختيار نگذاشتن ماشين به مربيان تيم‌ها در مرحله‌ي پرولوگ و اعتراض آنها نيز بايد بگويم كه در هيچ جاي جهان در مسافت كمتر از هشت كيلومتر ماشين در اختيار نمي‌گذارند.

اين اظهارات زنگي‌آبادي در حالي است كه گزارش‌هاي تصويري از اين رقابت‌ها حمل دوچرخه‌ها با خودرو‌هاي نامناسب و غيراستاندارد را تاييد مي‌كند.

سرپرست فدراسيون دوچرخه‌سواري از عملكرد هيات تهران در برگزاري سومين دوره تور رياست جمهوري ابراز رضايت كرد و يادآور شد: آنها با دست خالي اين تور را به خوبي برگزار كردند، هرچند نواقصي هم بود اما اين دليل نمي‌شود كه زحمات آنها را زير سوال ببريم. نبايد قانع باشيم و بايد سعي كنيم در دوره‌هاي بعدي اين نواقص را كاهش داده و با امكانات بيشتر و بهتري تور را برگزار كنيم.

زنگي‌آبادي از پخش نشدن تور رياست جمهوري از طريق صداوسيما هم ابراز گلايه كرد و افزود: وقتي تور از تلويزيون پخش شود حاميان مالي جلو مي‌آيند. تيم‌هاي بهتري به ايران خواهند آمد و در نتيجه تور بسيار بهتر برگزار خواهد شد.

وي عملكرد ركابزنان ايران در سومين دوره تور رياست جمهوري را مطلوب دانست و گفت: خوشبختانه در رده‌بندي نهايي ركابزنان ايران بين 10 نفر نهايي بودند. هرچند از نفراتي چون مهدي سهرابي و حسين ناطقي انتظار بيشتري داشتيم.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی