شهنازی:امیدوارم این موفقیتها تداوم داشته داشته باشد

 سرمربي تيم واليبال نوجوانان گفت: دستمزد زحماتمان را با قهرماني در آسيا گرفتيم و اميدوارم اين موفقيت در ساير مسابقات تداوم داشته باشد.


ناصر شهنازي پس از پيروزي برابر تيم ملي چين و كسب جواز حضور در مسابقات المپيك نوجوانان در خصوص اين بازي اظهار داشت: تمام بازي‌ها تا اينجاي مسابقات براي ما سخت بود اما خوشحالم كه توانستيم قهرماني آسيا را كسب كنيم. اين تيم تنها 6 ماه تمرين كرده بود و خوشحالم كه دستمزد زحماتمان را با قهرماني در آسيا گرفتيم.
وي ادامه داد: با اين قهرماني قدرت واليبال ايران را به همگان نشان داديم و ثابت كرديم كه ايران قدرت اول آسيا است.
شهنازي قهرماني را به تمام مردم ايران تبريك گفت و خاطرنشان كرد: معتقدم اين موفقيت‌ها بايد تداوم داشته باشد و ملي پوشان در مسابقات پيش‌رو هم مقام شايسـته‌اي كسب كنند.
سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان در رابطه با ناراحتي فرامرز ظريف تصريح كرد: بسياري از بازيكنان و من معتقد بوديم كه ظريف بايد به عنوان ليبرو برتر انتخاب مي‌شد و دليل ناراحتي وي هم همين موضوع بود.
تيم ملي واليبال نوجوانان در ديدار پاياني مسابقات قهرماني آسيا برابر نوجوانان چين قرار گرفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 3 بر 2 شكست دهد. نوجوانان ايران پس از اين پيروزي جواز حضور در مسابقات المپيك 2010 سنگاپور را كسب كردند.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی