حاشیه مسابقات والیبال نوجوانان آسیا-تهران

سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان ايران كه از ناراحتي ليبروي تيم در پايان مسابقه دلخور بود به وي چند ضربه زد و دليل آن را وارد كردن شوك به ظريف عنوان كرد.


عصر روز گذشته تيم ملي واليبال نوجوانان ايران در ديدار پاياني مسابقات قهرماني آسيا برابر نوجوانان چين قرار گرفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 3 بر 2 شكست دهد. نوجوانان ايران پس از اين پيروزي جواز حضور در مسابقات المپيك 2010 سنگاپور را كسب كردند.
اين ديدار از ساعت 17:30 دقيقه و در حضور علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني، حميد سجادي معاون سازمان تربيت بدني، محمود مشحون رئيس فدراسيون بسكتبال، حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس و بيش از 3 هزار هوادار مشتاق در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد.

* در جريان اين ديدار كه بازيكنان ساير تيم ها هم در سالن حضور داشتند، ملي پوشان تيم هاي كره جنوبي و استراليا كه به ترتيب عنوان هاي سوم و نهم آسيا را كسب كرده بودند به شدت از تيم چين حمايت مي كردند.

* پس از كسب عنوان قهرماني، بازيكنان و كادر فني تيم ملي واليبال نوجوانان ايران سجده شكر بجا آوردند.

* در مراسم اهداي جوايز به تيم هاي برتر، تمامي مسئولان فدراسيون به غير از محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال حضور داشتند؛ داورزني براي شركت در اجلاس كنفدراسيون آسيا 3 روز پيش عازم چين شد. برخي از نمايندگان كنفدراسيون آسيايي اين رشته هم در مراسم اختتاميه حضور پيدا كردند.

* پيش از آغاز رقابت ها روابط عمومي فدراسيون واليبال اعلام كرده بود در پايان اين دوره از مسابقات از عكاس و خبرنگار برتر تقدير خواهد كرد. شب گذشته پس از قهرماني نوجوانان ايران از تمامي قشرها و حتي عكاس فدراسيون واليبال تجليل شد؛ اما در اين بين نامي از خبرنگار برتر برده نشد. به گفته مجري مراسم اختتاميه، خبرنگار برتر قرار است به زودي از طرف مسئولان فدراسيون انتخاب و مورد تقدير قرار بگيرد. اين در حالي بود كه خبرنگاران هم انتظار داشتند شخص برتر در اين مراسم انتخاب و معرفي شود.

* پس از اينكه "جانگ سيونگ او " از تيم كره جنوبي به عنوان ليبروي برتر معرفي شد، فرامرز ظريف كه انتظار داشت خودش اين عنوان را كسب كند ناراحت شد و گريه كرد؛ به همين دليل شهنازي به سمت ظريف رفت و به وي چند ضربه زد. تماشاگران هم با سردادن شعارهايي از ليبروي تيم ملي حمايت كردند و وي را مستحق كسب عنوان بهترين بازيكن دانستند.
شنهازي درمورد ضربه هايي كه به ظريف زد اظهار داشت: قصد داشتم به وي شوك وارد كنم؛ معتقدم كسب مقام تيمي بهتر و مهمتر از كسب عناوين فردي است.

* معرفي و نمايش عكسي كه به عنوان برترين عكس مسابقات انتخاب شده بود، مورد تعجب همگان قرار گرفت. برخي از عكاسان و خبرنگاران حاضر در سالن مسابقه اين عكس را شايسته انتخاب بهترين عكس نمي دانستند.

* در پايان اين مسابقه كنفرانس خبري برگزار نشد و خبرنگاران براي مصاحبه از افراد مورد نظر بايد وارد زمين مي شدند كه اين موضوع باعث ايجاد بي نظمي شده بود.




نظرات:




گزارش تخلف
بعدی