رفعتی:نگفتم عایت دلال است

کمک داور بین المللی فوتبال ایران فوتبال درباره ماجراهای پیش آمده گفت: من تنها دراین باره با یکی از خبرگزاریها گفتگو کرده ام و چون داوری را در خطر می دیدم، این کار را انجام دادم و خودم با این خبرگزاری تماس گرفتم تا دست دلالان و ناپاکان را از داوری کوتاه کنم.

 داودرفعتی" با اشاره به اینکه از کمیته داوران انتقاد سالم انجام داده است گفت: عنایت در این مدتی که رئیس کمیته داوران بوده، زحمت کشیده اما در بحث حضور داوران ایرانی در رقابتهای ملی دوستانه و رسمی ضعیف عمل کرده ایم. منظورمن این است که چرا نباید در فینال لیگ قهرمانان آسیا داور ایرانی حضور داشته باشد؟

کمک داور بین المللی فوتبال ایران ادامه داد: من به پاکی آقای عنایت اعتقاد دارم و ایشان از لحاظ مالی آدم سالمی است اما در بحث ارتباطات بین المللی با توجه به اینکه ایشان مدرس رسمی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هست انتظار می رود ارتباطات خوبی با کمیته داوران فیفا وکنفدراسیون فوتبال آسیا برقرارکند. کاری که به نظر من در زمان نظری و غیاثی بهتر انجام می شد و به مراتب آن زمان اوضاع بهتر بود.

رفعتی درباره ادعایش که دلالی با کمیته داوران در ارتباط است، اظهار داشت: من ایشان را می شناسم. به حراست سازمان و حراست فدراسیون هم در این باره گزارش لازم را داده ام. ایشان اهل یکی از شهرهای جنوبی ایران است. یکبار در زیباشهر تهران که ما دوره ای داشتیم ایشان با یکی از کمک داوران بین المللی آمده بود که نمی خواهم نامی از او ببرم. درگیری پیش آمد و ایشان به من حمله کرد. خب چطور می شود یک آدم غیر داور و غیر مسئول وارد دوره و تمرین ما داوران شود؟ این آقا به من حمله کرد و من واکنش نشان دادم.

رفعتی تاکید کرد: هدف من مبارزه با پدیده دلالی در داوری است. دلالها بارها به من پیامک و زنگ می زنند و به اکثر داوران زنگ می زنند.

کمک دارو بین المللی فوتبال ایران با اشاره به پیامکی که در آن تهدید شده بود گفت: من را تهدید کرده اند که اگر به نفع فلان تیم پرچم نزنم حذف شوم. بارها به من زنگ زدند و درخواستهای عجیب داشتند؛ البته من تمام این اتفاقات را به حراست سازمان و فدراسیون اطلاع داده ام. کسانی که زنگ می زنند مطمئنا دلالند و برای همه کمیته داوران از رئیسش گرفته تا ما شناخته شده هستند. اینکه رئیس کمیته یا دیگر داوران به نهادهای لازم گزارش داده اند یا نه را نمی دانم اما من گزارشهای لازم را داده ام و همین الان هم یک گزارش جدید در این باره به کمیته انضباطی وحراست داده ام.

رفعتی درباره این شایعه که چون همسرش منشی دکتر دادکان در زمان ریاستش در فدراسیون فوتبال بوده توانسته کمک داور بین المللی شود، افزود: اصلا اینطور نبوده، خود عنایت در آن زمان مصحح امتحان زبان داوران بود و من پس از حسین نجاتی بهترین نمره را آوردم و عنایت خوب یادش هست زمانی که وارد لیست بین المللی شدم با بهترین نمره وارد شدم و از همه لحاظ آماده بودم. نسبت به دادکان ارادت دارم ، همانطور که نسبت به آقای کفاشیان ارادت دارم اما واقعا دادکان نقشی دراضافه شدن من نداشت. مطمئنا ایشان شان خود را با چنین کاری پایین نمی آورد، همانطور که کفاشیان هم چنین کاری نمی کند.

رفعتی در پایان گفت: متاسفانه حرفهای من را تحریف کردند وگرنه من نگفتم رئیس کمیته داوران دلال است من فقط گفتم دلالان در صدد ارتباط با داوران هستند و می خواهند داروی فوتبال ایران را خراب کنند.به همین خاطر از اتهاماتی که افرادی در رسانه ها در چند روز گذشته به من وارد کرده اند شکایت خواهم کرد و دادگاه همه چیز را مشخص خواهد کرد.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی