دایی:اگر فغانی اشتباه کرده باشد نباید او را ببخشیم

سرمربي پرسپوليس گفت: فغاني در همه صحنه‌ها به نفع سپاهان سوت زد و چنانچه در اين بازي به ضرر ما قضاوت كرده باشد او را نبايد ببخشيم.

-----------------------------
علي دايي پس از تساوي يك بر يك مقابل سپاهان عنوان كرد: متأسفانه هميشه از مشكلات داوري چشم‌پوشي كرديم اما امروز همه شاهد اين مشكلات بوديم. خدا كند گلي كه وسلي وارد دروازه سپاهان كرد آفساد باشد هرچند من فكر نمي‌كنم كه اين طور باشد.

وي تاكيد كرد: فغاني در همه صحنه‌ها به نفع سپاهان سوت زد و چنانچه در اين بازي به ضرر ما قضاوت كرده باشد او را نبايد ببخشيم. هادي نوروزي را بارها زمين زدند اما داور خطا نگرفت. تيم ما 10 نفره وارد زمين شد و فغاني به خودش اجازه نداد بازيكنان پرسپوليس را بشمارد و سپس بازي را شروع كند. حق بچه‌هاي من در اين ديدار خورده شد.

دايي در مورد بازي گفت: نيمه اول خوب نبوديم اما با شروع نيمه دوم موقعيت‌هاي زيادي را براي خودمان خلق كرده و بازي بهتري را انجام داديم كه با بي‌توجهي و خودخواهي فرصت‌ها را از دست داديم و اين براي پرسپوليس خوب نيست.

وي گفت: امروز توانايي‌ پرسپوليس را ديديد. چند موقعيت گلزني صددرصد را از دست داديم و به مراتب برتر از سپاهان بوديم. سال آينده از روز اول دست‌ به كار خواهيم شد و پرسپوليس را از همان روزهاي آغازين خواهيم بست.

دايي گفت: از زماني كه آمدم با انجام كارهاي تاكتيكي كاستي‌ها را جبران كردم اما در فصل بعد چنين نخواهد بود. نمي‌خواهم بهانه بياورم اما ما امتيازهاي شيريني را در نيم‌فصل اول از دست داديم و از زماني كه به پرسپوليس آمده‌ام هرگز دو بازي خانگي نداشته‌ايم اما مي‌خواهم اين ناكامي را در جام حذفي جبران كرده و با حضور 120 هزار نفر جشن قهرماني گرفته و راهي آسيا شويم.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به اتفاقات رخ داده در تبريز در مسابقه رفت مقابل گسترش فولاد گفت: آنجا شرايط فرق مي‌كرد. فضاي بدي حاكم بود و فقط سنگ بود كه حرف اول را مي‌زد. داور مسابقه همه اتفاقات را گزارش كرد اما جو تهران فرق مي‌كند و ما مي‌توانيم با حضور 120 هزار تماشاگر پيروز و وارد ليگ قهرمان آسيا شويم. امسال جاي خالي پرسپوليس در آسيا احساس مي‌شود.




نظرات:




گزارش تخلف
بعدی