بازگشت پیروانی

در پي برگزاري نشستي با كفاشيان و تاج صورت گرفت
بازگشت رسمي غلامحسين پيرواني به تيم فوتبال اميد

در پي برگزاري جلسه‌اي ميان رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال با غلامحسين پيرواني، وي به طور رسمي به تيم اميد بازگشت.

                    
نشست سه جانبه‌اي صبح امروز با حضور علي كفاشيان و مهدي تاج (رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال) با غلامحسين پيرواني (سرمربي مستعفي تيم اميد) برگزار شد تا تصميم نهايي براي اين تيم گرفته شود. اين جلسه در محل فدراسيون برگزار شد تا حواشي و شايعات پايان يافته و اين تيم مهياي رقابت‌هاي پيش رو شود.
در پايان اين نشست، توافقات نهايي ميان روساي فدراسيون و اين مربي صورت گرفت و طرفين با آگاهي از شرايط يكديگر، موافقت خود براي تداوم همكاري در تيم اميد را اعلام كردند.
در هفته هاي گذشته، نشست هيئت رئيسه فدراسيون در مشهد برگزار شده و مصوب شده بود تا اين مربي شيرازي كه به دليل برخي ناهماهنگي‌ها از سمت خود استعفا كرده بود، بار ديگر هدايت اين مجموعه را برعهده گيرد؛ اما تعلل برخي مسئولان فدراسيون و برخي مسائل عجيب و متناقض موجب شد تا اين اتفاق با تاخير روي دهد. سرانجام، اين اتفاق امروز روي داد و پيرواني بار ديگر سكاندار تيم فوتبال اميد شد.
در اين بين، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، به خصوص سيدجلال يحيي‌زاده نقش ويژه اي در بازگشت پيرواني داشتند. آنها اقدام فدراسيون در تعلل براي ادامه همكاري با وي را مورد انتقاد جدي قرار داده بودند و خواستار بازگشت اين مربي شده بودند.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی