سرمربی استقلال اهواز از زبان من دروغ می گوید

ميداودي: باقري‌نيا قبل از بازي با تراكتور تبريزي‌ها را مهمان كرد

 مهاجم تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: در حالي به تراكتورسازي باختيم كه باقري‌نيا قبل از بازي اعضاي تيم حريف را براي نهار به خانه‌اش برد و بعدازظهر نيز ما را تمرين نداد.

                       
ميلاد ميداودي كه اين روزها عليه باقري نيا مربي سابق خود در استقلال اهواز افشاگري كرده است، در واكنش به مصاحبه باقري نيا ، اظهارات خود را به صورت مكتوب به اين خبرگزاري ارسال كرد كه در زير مي خوانيد:

* خواهشم اين است كه فوتبالي‌ها حرف‌هايم را دقيق‌ بررسي كنند و خودشان به قضاوت بنشينند. وقتي كمك مربي تراكتور سازي همه چيز را زير پا مي‌گذارد و مي‌گويد: بازيكنان استقلال اهواز كم كاري كردند تا بركنار شوم چرا بايد سكوت كرده و حرف‌هايش را تاييد كنم؟
اگر بازيكني تعمدي كم كاري كند مثل تباني با تيم حريف است و متخلف بايد محروم شود اگر شهامت وجود داشته باشد اسم بياورند و در مراجع قانوني ثابت كنند.

*متاسفانه باقري نيا كماكان با عنوان مطالب دروغ از زبان من قصد منحرف كردن بحث را دارد. تا كنون در هيچ رسانه‌اي نگفته‌ام بازيكنان استقلال اهواز دوپينگي هستند. چرا باقري‌نيا اين دروغ را از زبان من مي‌گويد؟ من كه خودم از مجيد جلالي شكايت كرده‌ام چگونه مي‌آيم بگويم بچه‌هاي تيمم دوپينگي هستند؟
خوشبختانه همه روزنامه‌ها مصاحبه من را به صورت دقيق چاپ كرده‌ بودند. من در خصوص دليل مشكوك شدن تيم‌ها به استقلال اهواز توضيح داده‌ام كه بعد از آمدن باقري نيا به تيم ما و مثبت اعلام شدن تست دوپينگ يك بازيكن كوثر لرستان، باقري نيا نيز متهم به مشاركت در اين امر شد و از همان موقع بحث‌ها ادامه پيدا كرد.
ضمن اينكه اطلاعيه امروز باشگاه تراكتورسازي مبني بر اينكه دوپينگ بازيكن جديدش در زمان قبل از آمدن به تراكتورسازي بوده، خود بهترين شاهد براي حرف‌هايم است. مگر اين بازيكن سال قبل عضو تيم كوثر لرستان نبود؟

*در رابطه با مسابقه استقلال اهواز و تراكتورسازي تبريز، اصلا از كلمه (تباني) استفاده نكردم. در جواب اتهام دروغ‌ باقري‌نيا مبني بر كم كاري تعمدي بازيكنان استقلال اهواز گفتم بعد از هشت بازي بدون باخت در مسابقه‌اي شكست خورديم كه روز قبل از آن، باقري‌نيا كادر فني و مسئولان تيم تراكتورسازي را براي نهار به خانه‌اش برد و بعد از ظهر نيز با كت وشلوار به محل تمرين آمد و بازيكنان را تمرين نداد. همچنين روز مسابقه تركيب تيم برنده مقابل سايپا در كرج كه چهار گل زده بود را كاملا دگرگون كرد و در همان 20 دقيقه اول به علت سر درگمي تيم 3 گل خورديم.

*باقري‌نيا امروز در مصاحبه با يك روزنامه ورزشي باز هم چند دروغ از زبان من گفته است. مي‌خواهم بپرسم كه در چه روزنامه‌اي گفته‌ام 10 سال است بودجه باشگاه استقلال اهواز را من مي‌پردازم؟ چرا از زبان من دروغ مي‌گويد؟ ايشان در دروغ‌ بزرگتري ادعا كرده هر روز با ميلاد تماس مي‌گيرم اما جواب تلفنم را نمي‌دهد؟ اين ديگر چه نوع دروغي است؟ باقري‌نيا حتي در زمان حضور 4 ماهه‌اش در استقلال اهواز تماسي با من نداشته كه حالا بخواهم با او تماس داشته باشم. من شماره تلفن همراهم را به خاطر مسائل نقل و انتقالات و تماس واسطه‌ها عوض كرده‌ام و به غير از خانواده و نزديكانم فقط 3 خبرنگار و چند بازيكن اين شماره تلفن را دارند. آقايي كه مي‌گويد معلم است چرا چنين دروغ‌هايي مي‌گويد؟

*جالب است كسي طلبكار شده و تهديد به شكايت مي‌كند كه چند اتهام زشت و قابل پيگيري قانوني را زده و تا امروز عليه او شكايت نكرده‌ام. وي ابتدا به بازيكنان استقلال اهواز كه من نيز جزو آنان هستم اتهام كم كاري عمدي زده و سپس در مصاحبه‌اش با يك روزنامه ورزشي، از كلمه بازيچه؛ در خصوص من استفاده كرده و در بخش تاسف بار حرف‌هايش من را به زد و بند براي خراب كردن پنالتي توسط يك بازيكن ديگر در بازي مقابل تراكتورسازي متهم كرده است. مگر من تراكتوري‌ها را به خانه‌ام برده بودم يا به آن تيم رفته‌ام كه چنين تهمتي مي‌زند؟ كسي كه مي‌گويد معلم است در مصاحبه‌هايش از كلمات زشت استفاده كرده و مرتب به ديگران تهمت‌هاي دروغ مي‌زند.

*يك روز مي‌گويد مطمئنم ميلاد عليه من حرف نمي‌زند و فردايش مي‌گويد از ميلاد به دادگاه شكايت مي‌كنم. ادعا مي‌كند در 10 بازي اول 23 امتياز گرفته است. مگر باقري‌نيا نمي‌داند كه در مجموع 17 بازي به عنوان سرمربي استقلال اهواز 22 امتياز داشته است؟ پس چرا آمار را هم عوض مي‌كند. يا در بخش ديگري از مصاحبه با خبرگزاري فارس ادعا مي‌كند كه ده‌ها شاگرد برتر از ميلاد ميداودي داشته است. ايشان كافي است فقط اسم يك شاگردش بياورد كه مثل من در تمام رده‌هاي سني تيم ملي از جمله جوانان، نوجوانان، اميد، تيم ملي ب و تيم ملي بزرگسالان حضور داشته است. ايشان خبر ندارند كه من از سال 80 تا كنون در رده‌هاي سني تيم ملي بازي كرده‌ام و در تيم ملي بزرگسالان نيز بيش از 30 بازي ملي دارم.

*بابت اين حرف كه ميلاد ميداودي را من زنده كردم و به تيم ملي فرستادم بايد خجالت بكشد در خصوص اين حرف‌هايم جان دختر 4 ماهه‌ام را قسم مي‌خورم.
باقري‌نيا 4 روز قبل از بازي مقابل شاهين بوشهر سرمربي استقلال اهواز شد كه يك روز آن را به تهران رفته و در جلسه كميته مبارزه با دوپينگ شركت كرد. يك روز قبل از بازي شاهين بوشهر از باشگاه به من اطلاع دادند كه بنا به تشخيص كادر فني، بدن شما آماده نيست و بايد از امروز تمرينات اختصاصي انجام بدهي و چند مسابقه در جمع 18 نفر قرار نمي‌گيري. بلافاصله به باشگاه اعلام كردم يا بايد همين امروز قراردادم را فسخ كنند و يا كادر فني حرفش را پس بگيرد و در تركيب اصلي بازي كنم چرا كه از نظر بدني كاملا آماده بودم. بعد از ظهر حرف شان را پس گرفتند و در نهايت اسماعيل شريفات را از تركيب خارج و من را جايگزين كردند. همان بازي 2 گل به شاهين بوشهر زدم و در بازي بعدي يك گل به راه‌آهن و سپس 2 گل به پيكان قزوين زدم و در مقابل استقلال تهران بهترين بازي فصل خودم را انجام دادم.
همان مسابقه‌اي كه جواد خياباني در مصاحبه پايان بازي به باقري‌نيا گفت: ميلاد ميداودي ستاره مسابقه بود. در اين رابطه صحبت كنيد كه سرمربي ما اخم كرد و جواب داد "به نظر من محسن ارزاني بهترين بازيكن بود. " همانطور كه بعد از بازي پرسپوليس تهران وقتي گزارشگر خوزستاني از باقري‌نيا پرسيد در رابطه با گل استثنايي ميداودي توضيح بدهيد با ناراحتي گفت: "‌اين پيروزي حاصل كار تاكتيكي و برنامه‌هاي كادر فني بود " خداداد عزيزي 3 ماه مرا تمرين داد و آماده كرد و باقري‌نيا كه قبل از بازي شاهين بوشهر 3 جلسه بالاي سر تيم بوده ادعا مي‌كند كه مرده‌اي را زنده كرده است.

*باقري‌نيا بهتر از هر كسي مي‌داند كه من نه دلال و نه مدير برنامه‌اي دارم. من هميشه و همه جا گفته‌ام از سال 79 يك مربي و مشاور خوب داشته‌ام و دارم كه همان سال تيم نوجوان استقلال اهواز را راه‌اندازي كرد و من را به آن تيم برد. ايشان به عنوان وكيل كاري من، تمام امور اداري و ورزشي‌ام را پيگيري مي‌كند و پيشرفتم را مديون وي و مربيان هستم.
متاسفانه بعضي از ما بازيكنان يا تعدادي از مربيان وقتي بامطالب انتقادي از سوي خبرنگاران مواجه شويم كه نتوانيم جواب منطقي به آنها بدهيم از يك حرف مشترك استفاده كرده و با زدن اتهام دلالي به آنها صورت مسئله را پاك مي‌كنيم. اگر باقري نيا به حرف‌هايش ايمان دارد بايد دستش را روي قرآن بگذارد و قسم بخورد كه وكيلم قصد داشته به وي بازيكن تحميل كند يا هر اتهام ديگري كه خودش به آن اعتقاد دارد. به صراحت مي‌گويم كه باقري‌نيا جرات اين را ندارد كه دست روي قرآن بگذارد و بابت تهمت‌هايي كه زده قسم بخورد.

*آقاي باقري‌نيا كه مدام شعار مبارزه با دلالان را سر مي‌دهد چرا نگاهي به بغل دست خودش نمي‌اندازد. فردي كه در تمام محافل ورزشي همراه باقري نيا است مگر كسي نيست كه يك روزنامه پرتيراژ ورزشي چند اطلاعيه عليه وي چاپ و از او به عنوان (دلال خبرنگارنما) ياد كرد كه هيچ سمتي در آن روزنامه ندارد و به اسم خبرنگار از بازيكنان باج مي‌خواهد؟ مگر همان روزنامه مصاحبه خالد شحيطاوي دروازه بان فولاد را چاپ نكرد كه آن فرد از وي طلب باج 8 ميليوني توماني كرده است؟ ضمنا وقتي يك خبرنگار به جرم نقد فني يك مربي، دلال معرفي مي‌شود نام يك مربي كه با اسامي ديگران عليه ساير همكارانش مطالب تخريب آميز مي‌نويسد را چه بايد گذاشت؟ حدود 20 برگ از اصل دست نوشته‌هاي يك مربي محترم را در اختيار دارم كه در آن مطالب تخريب‌آميز بااسم ديگران عليه مديران استقلال و فولاد اهواز ومربيان غيربومي و سابق اين تيم‌ها نوشته و خواستار اخراج غيربومي‌ها و آوردن مربيان بومي نظير باقري نيا شده است.
آقاي باقري‌نيا حتما برايتان راحت است كه حدس بزنيد اين مدارك مستند چگونه به دستم رسيده‌اند.

*بر خلاف ميل باطني مجبور شدم خيلي از ناگفته‌ها را عنوان كنم چرا كه در غير اين صورت همه فكر مي‌كردند حق با آقاياني است كه به راحتي آب خوردن دروغ مي‌گويند. من در مصاحبه‌هاي قبلي نيز حرف‌هايم را با ذكر زمان و مكان وقوع اتفاقات عنوان كردم و در آخرين جملات خطاب به باقري‌نيا مي‌گويم كاملا قبول دارم اين توانايي را داري كه با مظلوم‌نمايي و گفتن دروغ‌هاي عجيب از زبان من، حقيقت را وارونه جلوه بدهي اما خوب است حداقل با خودت كمي رو راست باشي و به اين فكر كني كه چرا به هر تيم خوزستاني قدم گذاشته‌اي آن تيم را به دسته پايين‌تر سقوط كرده يا منحل شده است.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی