دایی: از کریمی انتظار نداشتم

سرمربي پرسپوليس گفت: نه از علي كريمي و نه از هيچ‌كس ديگر انتظار نداشتم برايم گل بياورد اما با اين كارها كسي بزرگ نمي‌شود.


*عملكرد هواداران در بازي روز يكشنبه برابر استيل آذين ثابت كرد تيم پرسپوليس برايشان بزرگتر و محبوب تر از همه نام ها و عناوين است. نظر شما دراين باره چيست؟

به نظر من همه ما روزي بازي مان تمام مي شود و يا از اين تيم جدا مي شويم و آن چه كه بر جا مي‌ماند پرسپوليس و هوادارانش هستند. بازيكني كه به پرسپوليس مي‌آيد، بالاجبار روزي ديگر در تيم نخواهد بود. به طور حتم هواداران ستاره‌ها را دوست دارند، اما در اين بازي نشان دادند كه بيشتر از هر فرد و گروهي، تيم‌شان را دوست دارند.

*سواي بازي خوب، اما بدون گل درباره عملكرد هواداران چه صحبتي داريد؟

آنها در آن هواي بد و بارش شديد باران 90 دقيقه تيم و بازيكنان محبوب‌شان را تشويق و مورد حمايت قرار دادند و به جرأت مي‌توانم بگويم به همين خاطر پرسپوليس توانست كم نقص‌ترين بازي فصل خود را به نمايش بگذارد.

*همه پرسپوليسي‌هاي سابق حريف به سمت شما آمدند به جز علي كريمي.

ببينيد من اصلاً كاري به اين مسائل ندارم. علي كريمي از بزرگان فوتبال ما است كه زحمات زيادي چه براي پرسپوليس و چه تيم ملي كشيده است. من به شخصه به ايشان و نظرات‌شان احترام زيادي مي‌گذارم. به نظر من با چنين رفتارهايي كسي نه بزرگ مي‌شود و نه كوچك اما احترام گذاشتن است كه احترام مي‌آورد. به شخصه نه از علي كريمي و نه از هيچ كس ديگر انتظار نداشتم كه برايم گل بياورد.

*با نتيجه به دست آمده، پرسپوليس از رتبه سوم جدول نيز فاصله گرفت. ضمن اينكه چهار سهميه ايران هنوز قطعي نشده است.

ما به اين مسئله كاري نداريم كه AFC چند سهميه براي ايران در نظر خواهد گرفت. ما فينال جام حذفي و فرصت قهرمان شدن در اين تورنمنت را پيش رو داريم. از ابتدا هم هدف اصلي ما قهرماني در جام حذفي بود.

*تا چه حد به قهرماني در جام حذفي مطمئن هستيد؟

تمام سعي و تلاش ما رسيدن به همين هدف است. با تمام احترامي كه براي تيم گسترش فولاد تبريز قائل هستيم، اما براي رسيدن به آسيا تنها به دنبال قهرماني در جام حذفي هستيم.

*مثل اين‌ كه ناظران AFC از برخي شرايط ورزشگاه آزادي ناراضي بوده‌اند.

من مسئول اين مسئله نيستم كه درباره كم‌و‌كاستي‌هاي امكانات ورزش‌مان اظهار نظر كنم. خوشبختانه ناظران AFC با حضور در ورزشگاه شاهد برگزاري يكي از بازي‌هاي پرسپوليس در بهترين شرايط بودند.

*حالا يك روز از بازي گذشته؛ اما واقعاً در طول اين فصل تا به حال نديده بوديم پرسپوليس اين گونه حريف را تحت فشار گذاشته باشد و در طول 90 دقيقه فرصت نفس كشيدن به حريفش نداده باشد. حقيقي در اين بازي روز بي دردسري را داشت و حريف پرسپوليس حتي يك موقعيت خوب گلزني هم نداشت.

من از شكل فوتبال شاگردان‌ام راضي هستم. ما روز به روز از نظر فوتبالي در حال پيشرفت هستيم، اما از نظرگل زدن چند بازي است كه موقعيت‌ها را از دست مي‌دهيم. برابر استيل آذين از لحاظ فوتبالي 3 امتياز گرفتيم، اما از لحاظ امتياز قانوني نتوانستيم بيشتر از يك امتياز كسب كنم. ما فوتبال خيلي خوبي به نمايش گذاشتيم، اما حريف حرفي براي گفتن نداشت.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی