یوسف نژاد:دردسرهای ورزش با انتقال فداسیون ها به شهرستانها بیشتر میشود

عضو فراكسيون ورزش گفت: انتقال فدراسيون‌ها به شهرستان‌ها نه تنها مشكلات را حل نمي‌كند؛ بلكه دردسرها را بيشتر خواهد كرد.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد درباره پيشنهاد علي سعيدلو مبني بر انتقاد فدراسيون‌ها به شهرستان‌ها، اظهار داشت: اگر اين فكر بدون مطالعه باشد، نتيجه مطلوبي نخواهد داشت. بايد به جاي اين مسائل، راهكارهاي علمي آن را پيدا كرد. مي‌توان به هيات‌ها اختيار بيشتري داد و به آنها اعتماد كرد. اگر فعاليت‌هاي استاني و بين استاني افزايش پيدا كند، بهتر از اين است كه يك فدراسيون را به شهرستان انتقال دهيم.
عضو فراكسيون ورزش عنوان كرد: انتقال فدراسيون‌ها به شهرستان‌ها نه تنها گره‌گشايي نخواهد كرد؛ بلكه باعث دردسر و هزينه بيشتر خواهد شد. در دنيا هم چنين چيزي مرسوم نيست. چون سيستم مديريتي ما متمركز است، هيچ وقت مشكلات فدراسيون‌ها با اين انتقال حل نخواهد شد.
وي ادامه داد: فدراسيون تنها تجهيزات ساختماني و پرسنلي نيست. بايد تصميم‌گيري‌هاي درست را توزيع كنيم و به شهرستان‌ها اين اختيار را بدهيم كه هدف‌هاي سازماني را تامين كنند. بايد منابع درآمدي را مشخص كرد. پشتيباني مالي انجام داد. تدبير هزينه صورت بگيرد و از بالا به صورت دستوري به شهرستان‌ها نگاه نكنيم.
يوسف‌نژاد اظهار داشت: فدراسيون‌ها بايد به برنامه‌ريزي، سياست‌گذاري، اتاق فكر و ارتباط بين‌الملل تجهيز شوند كه مطمئنا تمامي اين مسائل در كنار هم به پيشرفت ورزش كمك خواهد كرد. اگر اين اتفاق بيفتد، پذيرفتني است؛ اما در صورتي كه بخواهيم بي‌برنامه و بدون مطالعه فدراسيون‌ها را به شهرستان‌ها انتقال دهيم، ره به جايي نخواهيم برد.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی