آجرلو :انتخاب پیروانی ، حرفه ایی بود

سردار مصطفي آجرلو پيرامون تغيير سرمربي تيم استيل آذين در فاصله يك هفته مانده به پايان مسابقات ليگ اظهار كرد: اين حق كنوني هر باشگاه است كه درباره سرنوشت خود تصميم بگيرد. ما ضمن تشكر از تلاش‌ها و زحماتي كه حميد استيلي سرمربي سابق تيم براي استيل آذين كشيد با توجه به حذف از مسابقات جام حذفي و انجام بازي ضعيف كه برابر ابومسلم داشتيم به اين جمع بندي رسيديم كه در يك اقدام كاملا حرفه‌اي مي‌توانيم با دادن شوك مثبتي به تيم استيل آذين از بازي‌هاي آتي امتيازات خوبي گرفته و در نهايت سهميه ليگ قهرمانان اسيا را در فصل آينده بدست آوريم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تصميم با نظر تمام اعضاي هيات مديره باشگاه استيل آذين بوده و در اين صورت چه نظري درباره اظهارات متناقض "كلهر" در اين رابطه داريد؟ تصريح كرد: همانطور كه گفتم اين تصميم با هم انديشي هيات مديره باشگاه گرفته شده است، اما بايد بگويم كه "كلهر" عضويتي در هيات مديره باشگاه استيل آذين ندارد. او از 3هفته پيش در جلسات ما حضور نداشته و اگر حضوري هم داشته است به عنوان يكي از مدعوين بوده است.

در حال حاضر هيات مديره ما را حسين هدايتي، بنده و محمدرضا خروطي، ميرزايي و كاظمي تشكيل مي‌دهد. يك‌شنبه جلسه طولاني داشتيم كه در آن بحث شد در نهايت به اين نتيجه رسيديم.

وي درباره تعطيل شدن تمرينات اين تيم در روزهاي شنبه و يكشنبه تصريح كرد: اين تمرينات به دستور حميد استيلي تعطيل شده بود. چون هيات مديره مي‌بايست روند خود را طي مي‌كرد ما يكشنبه تشكيل جلسه داديم.

وي ادامه داد: ما براي آسيايي شدن فكر جدي داريم. من هم از نيمه راه به اين باشگاه آمدم. شايد كسي از استيل آذين انتظار نداشت در اولين سال حضورش در ليگ برتر سهميه آسيا را بگيرد. اما به هرحال هزينه‌هاي زيادي براي اين تيم شده و اين خبر را بدهيد كه هر تصميم و كار قانوني بكنيم تا نتايج لازم را كسب كنيم.

مديرعامل باشگاه استيل آذين در پاسخ به اين سوال كه آيا توافق با افشين پيرواني براي قبول دستياري مربي خارجي چون "فاتح تريم" و مصطفي دنيزلي بوده است، گفت: پيرامون اين موضوع پس از پايان ليگ به طو ر مفصل صحبت خواهم كرد. در حال حاضر افشين پيرواني سرمربي تيم استيل آذين است و چنين الفاظي چون دستياري مربي ديگر و سرمربي وقت بودن را نبايد به او بدهيم.

آجرلو در پاسخ به اين سوال پيرامون ادعاهاي مدير سابق روابط عمومي باشگاه استيل آذين كه انتقادهايي را از نوع فعاليت شما در اين باشگاه مطرح كرده بود، تصريح كرد: در يك برنامه زنده تلويزيوني پيرامون اين موضوعات و بحث‌هاي ديگري كه مطرح شده به طور مفصل صحبت خواهم كرد. حق شناس مسوول روابط عمومي باشگاه بوده و ممكن است هر اظهارنظري داشته باشد. همه آزادند نظراتشان را بيان كنند. اما من نبايد پاسخش را بدهم. ما در محيطي آزاد براي سرنوشت تيممان تصميم مي‌گيريم و حق داريم كادر فني تيم را خودمان انتخاب كنيم.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی