جوایبه آیت الهی به علی دایی



 
هادي آيت الهي در پاسخ به صحبت هاي روز گذشته علي دايي مبني بر اينكه "با حضور امثالي چون آيت الهي در فدراسيون بايد فاتحه فوتبال را خواند "، جوابيه‌اي داده است.
متن پاسخ عضو هيات رئيسه فدراسيون به دايي كه يك نسخه آن در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته به شرح زير است:

" آقاي دايي فاتحه فوتبال ايران آن زمان خوانده شد كه شما در برابر ديدگان 70 ميليون ايراني عاشق در هشتم فروردين ماه سال 88 عيدشان را عزا كرديد و در مقابل عربستان سعودي نتيجه را واگذار كرديد و فوتبال ايران را از صعود به جام جهاني باز داشتيد.

آقاي دايي فاتحه فوتبال ايران زماني خوانده شد كه در تماس با رسانه ملي به عنوان يك اسطوره و در مقابل چشمان بهت زده مردم، رسم مروت و جوانمردي و احترام به پيشكسوت و بزرگتري و همه خوبي هايي كه در ورزش مرسوم است، شكسته و با ادبياتي كه در ايران اسلامي ديگر به كار نمي رود حرمت ورزش را زير سئوال برديد.

آقاي دايي اگر هنوز اعتقادي به احترام كسوت و بزرگتري در ورزش داريد بهتر است سوابق امثال بنده را از افرادي مثل دكتر دادكان و محمد مايلي كهن و امثالهم جويا شويد.

آقاي دايي شما مطالبه چه چيزي را از فدراسيون داريد و دنبال چه حقي هستيد. بر فرض قضايا به پولي هم رسيديد شما خودتان كه فوتبال ايران را شهيد كرديد حال طلب خون خواهي آن را مي كنيد. بهتر است قبل از هر چيزي تحقيق كنيد و سپس خواهيد فهميد كه در بين عموم مردم به اين افراد چه مي گويند. "





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی