خوردبین : هیچکدام از خواسته های عابدزاده امکان پذیر نبود

 سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عابدزاده مي‌خواست روي نيمكت بنشيند يا در تمرينات حاضر شده و عضو كادر فني باشد كه هيچكدام از آنها امكان پذير نبود.


محمود خوردبين درباره قطع همكاري عابدزاده با پرسپوليس اظهار داشت: به عابدزاده در مدت حضورش در تمرينات احترام گذاشتم. با او به گرمي برخورد كرديم، اما نمي‌دانم منظورش از اين حركت چه بوده است. حتمأ به دنبال چيزهايي بود كه ما توانايي فراهم كردن آنها را نداشتيم كه تصميم به قطع همكاري با پرسپوليس گرفت.
وي افزود: شايد او از چيزهايي كه مربيان از وي در تمرينات خواسته بودند راضي نبود، اما كسي به عابدزاده بي‌احترامي نكرد. همه ديدند كه او را در تمرين پرسپوليس تحويل گرفتند و مربيان از او خواستند تا عيب‌ها و ايرادات تيم را به آنها بگويد. تمام بازيكنان رابطه خوبي با او داشتند و مشكل خاصي نبود.
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وي مي‌خواست روي نيمكت بنشيند يا در تمرينات حضور داشته باشد يا اينكه عضو كادر فني باشد كه هيچكدام از آنها امكان پذير نبود.
وي درباره ديدار مقابل تراكتورسازي عنوان كرد: در نيمه اول بازيكنان پرسپوليس خوب نبودند، اما در نيمه دوم تيم حريف را در زمين خودش كنترل كرده و اجازه حضور در زمين پرسپوليس را به آنها ندادند.
خوردبين تصريح كرد: بازيكنان تراكتورسازي تنها به ضد حمله دل خوش كرده بودند. در نيمه دوم خيلي خوب بازي كرديم و مستحق پيروزي بوديم، اما دروازه‌بان آنها در اين ديدار خوب كار كرد و تبريزي‌ها بايد از او تشكر كنند.
سرپرست پرسپوليس درباره بازي با صباي قم در جام حذفي اظهار داشت: اين مسابقه حيثيتي و بازي مرگ و زندگي است. يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي زندگي من است و با وجود اينكه روي نيمكت هستم، اما دوست دارم حتمأ در اين ديدار به پيروزي برسيم تا با حضور در فينال، قهرمان جام حذفي شويم و به ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا كنيم.




نظرات:




گزارش تخلف
بعدی