خبازیان:شرایط مناسب نبود

بهزاد خبازيان اظهار كرد: با تغيير وحيد مرادي و آمدن آيت اللهي، كادر فني تيم ملي شنا به كار خود ادامه داد چرا كه عقيده داشت فعاليتش براي شناي كشور است نه براي اشخاص. كادر فني در مسووليت خود باقي ماند و همچنان تلاشش را انجام داد اما پس از مدتي ديديم كه فدراسيون ساختار لازم براي فعاليت در شنا را پيدا نكرده است.

وي افزود: در فدراسيون شنا عملا كميته فني وجود ندارد. در اين پنج ماه كميته فني تنها يك جلسه داشته در صورتي كه تمام تصميم‌گيري‌ها در مورد شنا بايد در اين كميته گرفته شود. متاسفانه در خيلي از تصميم‌گيري‌هاي مربوط به شنا هيچ هماهنگي‌اي با كادر فني نمي‌شد. اين موضوع را چندين بار به سرپرست و رييس كميته فني شنا گفته بودم اما آنها مي‌گفتند كه صبر كنيد. ما هم صبر كرديم و كار را زمين نگذاشتيم اما ديديم چيزي بهتر نشد.

سرمربي مستعفي تيم ملي شنا با اشاره به اينكه بسياري از برنامه‌هاي كادر فني شنا كه مصوبه كميته ملي المپيك بود، پيگيري و اجرا نشد، خاطرنشان كرد: برنامه‌ها از قبل طراحي شده بود اما متاسفانه فدراسيون آنها را اجرا نمي‌كرد. در پي اين مسائل و شرايط نامناسبي كه براي همكاري وجود داشت، ترجيح داديم ديگر نباشيم.

وي ادامه داد: شناي كشور وضعيت خوبي ندارد، كميته فني وجود ندارد و تقويم ورزشي مناسبي موجود نيست.

خبازيان در مورد حضور پرو كوترويچ سرمربي تيم ملي كرواسي به عنوان مدير فني تيم‌هاي ملي ايران گفت: شناي ايران سالهاست كه با اين مربي سرشناس كار مي‌كند. روند فعاليت وي به نحوي بود كه هنگامي كه ملي‌پوشان در ايران تمرين مي‌كردند، او مشاوره مي‌داد و زماني كه ملي‌پوشان به كرواسي مي‌رفتند زير نظر او تمرين مي‌كردند.

وي ادامه داد: در بندهاي قرارداد وي برنامه‌ريزي تمريني، انتخاب نفرات و به طور كلي وظايف سرمربي به عهده او نيست و وظيفه او توصيه كننده آمده است كه همان روال قبلي است اما در پايگاه اطلاع‌رساني فدراسيون روي اين مساله مانور شده و او را به عنوان سرمربي معرفي كرده‌اند.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی