با حضور آیت الهی در فدراسیون باید فاتحه فوتبال را خواند

سرمربي پرسپوليس گفت: وقتي اشخاصي همچون آيت‌الهي در فدراسيون تصميم مي‌گيرند بايد فاتحه اين فوتبال را خواند.

علي دايي در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس و ديدار روز جمعه با صباي قم در جام حذفي خاطرنشان كرد: در چند روز گذشته تمرينات خوب و پر فشاري را پشت سر گذاشته‌ايم و وضعيت مناسبي داريم. موفقيت ما بستگي به ديدار با صباي قم در جام حذفي دارد و در صورت پيروزي در اين بازي مي‌توانيم قهرمان شويم.

وي گفت: صبا تيم بزرگي است و عملكرد خوبي داشته، اما اين بازي شرايط خاص خود را دارد و بايد از لحاظ روحي و فني خود را براي اين بازي آماده كنيم. شناخت كافي از اين تيم داريم و حتماً بايد در اين مسابقه پيروز شويم.

سرمربي پرسپوليس در مورد ديدار با تراكتورسازي و صحبت‌هاي كمالوند تاكيد كرد: صحبت‌هاي كمالوند قابل احترام است كه گفته بود 70 دقيقه سوار بر بازي بوديم، اما باز هم مي‌گويم در نيمه اول و در زماني كه ما بد بوديم تراكتورسازي موقعيت زيادي نداشت. در نيمه دوم پرسپوليس وضعيت بهتري پيدا كرد و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه تيم تبريزي ايجاد كرد.

دايي در مورد ديدار با استيل‌آذين و رويارويي با كريمي و مهدوي‌كيا گفت: در مورد اين بازي خيلي زود است صحبت كنم و در روزهاي آينده در اين زمينه اظهار نظر مي‌كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در كنفرانس خبري در مورد بازي كردن كريم باقري گفته است حضور باقري در ميدان به كسي ارتباط ندارد تاكيد كرد: اين موضوع را به شدت تكذيب مي‌كنم. متاسفانه برخي روزنامه‌ها كه سر تمرين حاضر نمي‌شوند و به دنبال تحريف حرف‌ها هستند، جنجال آفريني مي‌كنند. در حضور 20 خبرنگار اعلام كردم كه تنها مسائل فني به من ارتباط دارد و در مورد بازيكن خاصي صحبت نكردم كه اينطور مي‌نويسند.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: اين سرمربي است كه از آمادگي بازيكنانش باخبر است نه شخص ديگري، اما به نظر من كريم باقري با پاي مصدوم خود در ميدان حاضر شد و ديديد كه در نيمه دوم اين بازيكن چه قدر تاثير گذار بود و به تمام شايعات پايان داد.

دايي در مورد اظهارات اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال اظهار داشت: نمي‌خواهم ديگر در مورد اين مسائل صحبت كنم، اما شما اگر ريز مكالمات تلفن همراه كفاشيان را دريافت كنيد متوجه مي‌شويد او چه زماني با من تماس گرفته و حكم اخراجم را داده است.

وي يادآور شد: وقتي رئيس فدراسيون فوتبال ساعت 11:30 دقيقه صبح با ابراهيمي، سرپرست تيم ملي تماس مي‌گيرد و مي‌گويد خبر اخراج دايي را تكذيب كنيد، به نظر شما جلسه چه زماني تشكيل شده است؟

سرمربي پيشين تيم ملي تصريح كرد: وقتي براي فوتبال ايران اشخاصي همچون آيت‌الهي تصميم مي‌گيرند بايد فاتحه اين فوتبال را خواند.




نظرات:




گزارش تخلف
بعدی