سامان سالاری:من و دادفر آماده ایم

 تیم ملی شنای آب های آزاد ایران با 2 شناگر در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد که هر 2 شناگر در این رقابت ها اولین تجربه بین الملی خود را پشت سر خواهند گذاشت.
به گزارش سایت فدراسیون شنا؛ تیم ملی آب های آزاد ایران با سامان سالاری و فرزاد دادفر در رقابت های قهرمانی آب های آزاد آسیا شرکت خواهد کرد، سامان سالاری شناگر تیم ملی کشورمان در این باره گفت: آخرين تمرین ما امروز در مجموعه ورزشی آزادی انجام شد و فردا عازم کشور عمان هستیم.
وی ادامه داد:رقابت های آسیایی عمان اولین تجربه ما در مسابقات بین الملی است اما با تمریناتی که در انجام داده ایم کاملا آماده هستیم و می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.تمرینات ما درست پس از انتخاب نفرات تیم ملی از نیمه دوم اسفند سال گذشته آغاز شد و تا همین امروز ادامه داشت به همین دليل فکر می کنم من و دادفر برای رقابت با سایر کشورها کاملا آماده باشیم.
سامان سالاری، عضو تیم ملی آب های آزاد کشورمان در پایان صحبت هایش با اشاره به کم توجهی به این رشته ورزشی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر این رشته ورزشی آن طور که باید مورد توجه نبود و حتی مربی مستقل نداشت اما خوشبختانه در چند وقت اخیر فدراسیون توجه ویژه ای به شنای آب های آزاد داشته و حتی کمیته مستقل برای این ورزش راه اندازی شده است.نگاه فدراسيون به رشته آب هاي آزاد دلگرم كننده است.





نظرات:




گزارش تخلف
بعدی