یک والیبالیست ویک رزمی کار قاچاقچی

یک والیبالیست و یک رزمی‌کار ایرانی در فرودگاه کوالالامپور دستگیر شدند
مقامات فرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی از دستگیری دو ورزشکار ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر به ارزش تقریبی یک میلیون رینگیت (300 هزار دلار) خبر دادند.

به گزارش راگا نیوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، طبق گفته عبدالرزاق زین، پلیس ضد مواد مخدر کوالالامپور، این دو مرد که با پرواز روز شنبه "ایران ایر" وارد کوالالامپور شده بودند، 9 پوند (4 کیلوگرم) متامفتامین را در دسته های فلزی چمدان های خود جاسازی کرده بودند.  

برپایه این گزارش، یک افسر پلیس 36 ساله ، یک بازیکن والیبال و یک رزمی کار، مظنونین این پرونده هستند. طبق قوانین مالزی چنانچه جرم قاچاق مواد مخدر این افراد به اثبات برسد به دار آویحته خواهند شد. جزئیات دیگری در این خصوص گزارش نشده ضمن اینکه آشنایان و نزدیکان متهمان تا روز یکشنبه موفق نشده اند با آنها دیدار کنند.

مقامات فرودگاه بین المللی کوالالامپور می گویند که رفتار این سه مرد در بدو ورود به فرودگاه مشکوک بوده است. آنها قرار بوده سه روز در مالزی اقامت داشته باشند اما دلیل ویژه ای برای این کار خود نداشته اند.

مقامات مالزیایی پس از مشاهده مواردی در خصوص قاچاق مواد مخدر، تجسس فراوانی بر روی مسافران ایرانی انجام می دهند. از ماه ژانویه تاکنون بیش از 40 ایرانی در  رابطه با قاچاق مواد مخدر توسط مقامات کشور مالزی دستگیر شده اند. میل به استفاده از متامفتامین در جنوب شرق آسیا رو به افزایش گذاشته است.






نظرات:




گزارش تخلف
بعدی